امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  حبیب خبر- سید مهدی ابوس: بعد از آن همه انتشار خبرهای ناگوار، این بار بخوانید یک خبر خوش: ویروس منحوس کرونا گرفتار ورزشی ها شد و توسط دو پیشکسوت بزرگ و صاحب نام ورزش خوزستان شکست خورد.

 کرونا ابتدا  بر روی تشک کشتی سالتو شد و سپس در فضای مستطیل سبز فوتبال بدجوری از پشت تکل خورد تا مجبور شود به سود ورزشی ها زمین بازی را ترک کند!

 همان طوری که در خبرها آمده بود چندی پیش حاج حسن سالمی پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال خوزستان و حاج مجید قائدی پهلوان خوش مرام کشتی و مربی تیم ملی کشتی دچار حمله ناجوانمرادنه ویروس منحوس کرونا شدند و اهالی ورزش خوزستان بسیار نگران سلامتی این دو بزرگوار و پیشکسوت ورزش استان  بودند.

 در تماس تلفنی با استاد حسن سالمی و پهلوان  مجید قائدی، خوش بختانه هر دو با صدای رسا و سرشار از سلامتی و انرژی مثبت، خواستار ابلاغ سلام و سلامتی کامل خود به همراه  تقدیر و تشکر به پاس دعای های خیر مردم و اهالی ورزش شدند.

 خدا را شکر  که نگرانی ها برطرف شد و حاج مجید قائدی پهلوان خوش مرام کشتی با سالتو و حاج حسن سالمی با تکل از پشت، موفق شدند ویروس منحوس کرونا را از میدان ورزش بیرون کنند و شادی و سرور اهالی ورزش را رقم بزنند.

 امیدواریم به زودی این دو پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال و کشتی خوزستان در فضای ورزش هم چون گذشته، حضوری فعال و تاثیر گذار داشته باشند و همچنین شاهد برچیده شدن ویروس منحوس کرونا از سراسر جهان باشیم.  ان شاالله.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید