امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 از بزرگان والای اخلاق ورزش بارها شنیده شده که کار خوب را باید ستود و از رکود پرهیز کرد.

شاهد هستیم هرگاه کار به کاردان دارای تخصص و دلسوز سپرده شد، موفق و چشم گیر و تاثیر گذار بوده است.

 این را نوشتیم که ادامه دهیم: از وقتی برنامه های ورزشی صدا و سیما مرکز خوزستان به مدیران، گویندگان و مجریان و گزارشگران  پرتلاش از جنس واقعی ورزش و همیشه حاضر در فضای ورزش خوزستان، سپرده شده است،  برنامه های ورزشی صدا و سیما یا به عبارتی برنامه هائ ورزشی رادیو و تلویزیون ضمن جذب بیشتر مخاطب به مراتب نسب به قبل پرمحتوا تر شده و جذابیت بیشتری به خود گرفته است.

 همه این خوبی ها را باید مرهون تلاش صادقانه وکاربلد بودن دو مدیر جوان و جهادی دارای تخصص و خوش ذوق به نام های: "محمد صفرزاده" و "امید ستایش" به عنوان تهیه کننده دانست که با سلیقه های خاص و حمایت های مدیران بالادست، توانسته اند این روزها و شب ها به برنامه های ورزشی صدا و سیما مرکز خوزستان رونق خاصی بدهند.

 در حال حاضر دو برنامه رادیویی "ورزش خوزستان" همه روزه از ساعت ۲۰ تا ۲۳۰ دقیقه و برنامه "نامداران ورزش" روزهای جمعه ساعت ۱۱و ۴۵ تا ۱۲و ۴۵ با تهیه کننده گی امید ستایش و دو برنامه تلویزیونی "ورزش خوزستان" شنبه شب ها به تهیه کننده گی محمد صفرزاده و "فوتبال خوزستانی" به تهیه کننده گی استاد مصطفی فولادی چهارشنبه شب ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ تا ۲۲ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

 فعالیت این چهار برنامه در میان اهالی ورزش و فوتبال نظر مثبت مخاطبان فراوانی را به خود جلب کرده است.

 اما  شنبه شب گذشته در برنامه خوب ورزش خوزستان- که از شبکه سیمای خوزستان پخش می شد- می توان به صراحت نوشت: این بارتهیه کننده خوش ذوق برنامه کاری کرد کارستان.

او با دعوت و تماس بدون واسطه از سه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و دو تیم نفتی آبادان و مسجدسلیمان خواستار ارایه جدید ترین گزارش های  تحولات صورت گرفته در تیم های خود، برای حضوری موفق در لیگ برتر فوتبال کشور شد.

 این کار برنامه ورزش خوزستان در نوع خود بی نظیر بود؛ چرا که هواداران نگران این تیم ها بدون واسطه در جریان  تحولات صورت گرفته در تیم های مورد علاقه شان قرار گرفتند.

 این کار خوب تهیه کننده برنامه، محمد صفرزاده و مجری توانای برنامه ورزش خوزستان، مهدی جلالی در نوع نگاه و شفاف سازی در نوع مطرح کردن پرسش ها برای رفع دغدغه هواداران فوتبال خوزستان کاری بود کارستان که فقط از این برنامه وزین ورزشی بر می آمد.

 اهالی فوتبال و هواداران سه تیم لیگ برتری آن را ستودند؛ به طوری که باز تاب بسیار خوبی از خود به جای گذاشت.  همه اهالی فوتبال خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از صدا و سیمای مرکز خوزستان خواستار حمایت بیشتری نسب به پخش چنین برنامه های شفاف پرسش و پاسخ با متولیان و مدیران ورزش استان شدند.

  در اینجا جا دارد ضمن خسته نباشید به همه دست اندرکاران این چهار برنامه فعال صدا و سیمای مرکز خوزستان و تقدیر از حمایت های همه جانبه دکتر رحیمی مدیر کل صدا و سیما خوزستان- که همیشه حامی ورزش بوده- امید است در آینده نزدیک شاهد تعامل بیشتری میان مدیران ورزشی استان و صدا و سیمای مرکز خوزستان در زمینه توجه به ورزش باشیم و این به شرطی عملی خواهد شد که مدیران رسانه تیم ها و مسوولان روابط عمومی ادارات و هیات های ورزشی استان در پاسخ به صدای زنگ تلفن خود بخیل نباشند و به پرسش های خبرنگاران و تلاشگران عرصه خدمت به ورزش در رسانه ملی و نوشتاری پاسخ شفاف بدهند.

    سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید