امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: سه تیم لیگ برتری فوتبال خوزستان بعد از کش و قوس های فراوان توانستند کادر فنی خود را انتخاب و منصوب کنند و اینک درتلاش برای جذب بازیکن مورد نیاز خود هستند.

  دراین میان، فولادی ها پنجره نقل و انتقال شان بسته است و منتظر بازگشت رییس فدراسیون فوتبال از کشور قطر هستند تا چه پیش آید!

  بی آن که بخواهیم قضاوت عجولانه ای درباره عملکرد این مربیان و همکاران شان داشته باشیم توجه همه اهالی فوتبال و هواداران این سه تیم مطرح استان را به یک جمله ماندگار زنده یاد حاج حسن اهوازی پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال و قلم ورزش خوزستان جلب می کنم که همیشه توصیه می کرد:" هنگام نقد، ارایه پیشنهاد سازنده و حفظ امانت داری قلم ورزش واجب و نگارش همیشه در مسیر پیشرفت و بهتر شدن باشد نه تحریف و تضعیف و تخریب؛ زیرا عاقبت اش به ویرانی کل فوتبال استان منجر خواهد شد."

 بنابراین ضمن اعتقاد خاص نگارنده به کلام ماندگار بزرگان، ما هم یاد آور می شویم: همه باید با تفکر مثبت و امیدوار کننده و انگیزه ساز در پی تقویت و بهتر شدن نمایندگان حاضر در لیگ برتر باشیم و در نخستین گام فرصت دادن و صبوری کردن و حمایت از تلاش مربیان موجود است.

 باید برای کادر فنی و بازیکنان تیم ها نه تنها اعتماد، بلکه دیواری باشیم به عنوان تکیه گاه تا بتوانند نبوغ، تجربه و تخصص خود را در فضای تیم های فولاد و نفتین آبادان و مسجدسلیمان نمایان کنند.

در این میان خطاب به هواداران تیم فولاد باید نوشت: تیم فولاد نیازمند توجه، حمایت و آرامش درونی بیش تری است. این تیم در فصل جدید فوتبال کشور باید در چهار جبهه حیاتی ظاهر شود و تلاش کند.

نخست: حضور در فینال جام درجام فوتبال ایران مقابل پرسپولیس.

دوم: حضوری موفق و شایسته درلیگ برتر و تلاش برای رسیدن به هدفی که اعضای هیات مدیره باشگاه تعیین کرده و به مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان رسما در جلسه معارفه ابلاغ شد که فولاد در فصل جدید لیگ برتر باید در جمع سه تیم اول بالای جدول قرار گیرد .

سوم: فولاد خوزستان با شرکت در رقابت های جام حذفی باید از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

چهارم" جبهه بزرگ دیگر برای فولادی ها، حضور در فوتبال آسیا خواهد بود.

 بنابراین، توصیه قلم ورزش به مدیران وهواداران وکادر فنی و بازیکنان فولاد،  باید هوای هم را داشته باشند؛ چون کار پیش رو سخت و نیازمند وحدت و همدلی است.

 هم چنین دوتیم نفتی آبادان و مسجدسلیمان هم باید تلاش کنند تا آنی نباشند که هوادار را از خود زده کنند. هوادار هم باید توجه داشته باشد ظرفیت تیم شهرشان همین است که فعلا هست...

هرچند حق واقعی این دوتیم، بیش از این و حمایت مالی و مدیریتی بیشتری را مطالبه گر هستند؛ اما تا زمانی که آن بخشنامه سد معبر، رفع اشکال نشود؛ متأسفانه باید گفت این دوتیم نفتی، همیشه دچار اما و اگرهای خاص خواهند بود!

  به هر روی، فصل فوتبال پیش رو برای فوتبال وتیم های خوزستانی مطمینن بسیار سخت خواهد بود و نیاز به توجه و همدلی دارد. اگر خواهان حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر هستیم باید تلاش کرد، در غیر این صورت ایام فوتبال فصل جدید بر وفق مراد نخواهد بود.

  سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید