امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 

حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: باخبر شدیم چند روزی است حاج حسن سالمی- که از رحلت رفیق دوران جوانی و همیشه همراهش زنده یاد حاج حسن اهوازی بسیار متاثر است- دچار کسالت شده و در خانه مورد مراقبت پزشکی قرار دارد و انتشار این خبر در فضای مجازی باعث نگرانی  پیشکسوتان فوتبال خوزستان شده است.

 ساعتی پیش در تماس تلفنی با حاج حسن سالمی ، جویای وضعیت و شرایط روحی این پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال خوزستان از زبان خودشان شدیم که الحمدالله و به برکت دعای خیر همه اهالی و پیشکسوتان ورزش، حال حاج حسن رو به بهبودی است.

  وقتی به ایشان عرض کردم: حاجی همه دوستت دارند و منتظر حضور فعال شما هستند. در پاسخ گفت: خوب می دانم مرگ حق است، اما فوتبال و همه اهالی ورزش خوزستان به ویژه من و آن هایی که از نزدیک باخلق و خوی حاج حسن اهوازی آشنا بودند می دانیم: مرد بزرگی از لحاظ مرام رفاقت و برادری و حمایت وتعصب به فوتبال خوزستان را از دست دادیم.

حسن اهوازی مرد همیشه نگران نه تنها فوتبال، بلکه نگران همه پیشکسوتان ورزش خوزستان بود و در طول ۵۵ سال رفاقت هرگز ندیدم چیزی برای خودش بخواهد.

 حسن مرد بود، مردی از نوع تعصب و خدا ترسی و خدمت به ورزش و من  برادر خوبم را از دست دادم.

حسن سالمی هم چنین گفت: ممنونم از همه اهالی ورزش و پیشکسوتان و هواداران فوتبال خوزستان که در یکی، دو روز اخیر جویای حال و سلامتی من هستند. پیام من به آنها این است: نگران من نباشید خوب خواهم شد. تا هستید، هستم...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید