امروز:
يكشنبه - 17 تير - 1403
ساعت :

 در روزهای اخیر به ویژه از شب گذشته تاکنون گفته های فراوانی درباره مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در فضای مجازی و تماس های تلفنی رد و بدل شده است که همه این حرف ها حکایت از آن دارد ظرف چند روز آینده و شاید هم در اولین روز بعد از تعطیلات ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شاهد تغییرات یا ماندگاری مدیریتی در باشگاه فولاد باشیم.

  شنیده های کاملا تائید شده حکایت از آن  دارد که سعید آذری از سمت مدیریت باشگاه فولاد کنار رفته یا خواهد رفت.

  هرچند خود او اصرار در تکذیب رفتن دارد و عده ای از اطرافیان باشگاه و یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه هم این تکذیب را تایید می کنند؛ اما آنچه ظرف ساعات اخیر در فضای ورزش به ویژه اهالی فوتبال نقل قول می شود و به واقعیت هم بسیار نزدیک است، سه گزنیه برای مدیریت و هدایت باشگاه فولاد خوزستان در نظر گرفته شده که هر سه گزینه برای خود حامیانی دارند که بخت موفقیت گزینه مورد نظرشان را مطرح می کنند.

 نخستین گزینه: حمید گرشاسبی مدیر کل سابق  ورزش جوانان خوزستان و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران است.

 دومین گزینه : هوشنگ نصیرزاده، کارشناس ارشد و مطرح فوتبال و امر داوری و مدیر عامل اسبق باشگاه ماشین سازی تبریز.

 گزینه سوم: کیوان بابادی، مدیر عامل سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان و یکی از کارشناسان ورزش و فوتبال خوزستان.

 بنا به شنیده ها در صورتی که سعید آذری از فضای مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان جدا شود یا جدا شده باشد در روزهای آینده یکی از این سه گزینه، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان خواهند شد.

 اهالی فوتبال به ویژه هواداران پرشور فولاد خوزستان که اینک از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور بسیار مسرور هستند، اعتقاد دارند: برای مدیریت و هدایت باشگاه فولاد خوزستان در فصل آینده هر فردی، از این سه گزینه یا حتی سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان باشد مطمینا شرایط بسیار سختی پیش رو خواهد داشت و نیاز به تدبیر مدیریتی و حمایتی بیشتری دارند. 

 به راستی سکان هدایت و مدیریت باشگاه فولاد خوزستان به چه کسی سپرده خواهد شد؟

آذری مدیر عامل می ماند یا رفته است؟

از میان گرشاسبی، نصیرزاده و بابادی، کدام یک کرسی مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان را بدست می آورد؟

 باید صبر کرد و دید سمبه کدام گزینه پر زورتر است؛ ولی امیدواریم این زود، خدای ناکرده دیر نشود و هر کسی بر مسند نشست تفکر و عقلانیت مدیریتی ورزشی فوتبالی را برای پیشرفت فولاد خوزستان به کار گیرد و مواظب موریانه ها و افراد مغز فندقی سودجو - که در کمین تخریب و تحریف و تضعیف هستند-  باشد.

*سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید