امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 فقط دو روز مانده به فرا رسیدن جمعه ۲۸ خرداد ماه ، روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر

دو انتخاب تاثیر گذار در تعیین سرنوشت کشور و شهرمان.

 در این فرصت انتهایی، روی سخن با اهالی ورزش به ویژه ورزشکاران، مربیان، مدیران و پیشکسوتان و هواداران  ورزش خوزستان است.

  انتخاب یک شورای شهر، تاثیر گذار که توان خدمت و دیدن ورزش شهرمان را داشته باشد نیازمند حضور افراد ورزشی دارای تخصص و تحصیلات عالیه است.

 خوش بختانه شاهد هستیم در ششمین دوره انتخابات شورای شهر، شماری از قهرمانان و برند هائ موفق ورزشی و دارای تخصص و تحصیلات عالیه، به عنوان کاندیدا حضور دارند و عملا این فرصت بسیار مقتنمی است برای حضور شایسته  افراد لایق ورزشی در فضای تصمیم گیری کلان شهروندی.

 لذا باید اهالی ورزش تلاش کنند، با حضوری حماسه ساز و تاثیر گذار در روز انتخابات به کاندیدا های ورزشی بیشترین رای تعلق گیرد تا لااقل با انتخاب چند فرد شایسته  ورزشی،  شاهد توجه بیشتری به ورزش شهر و استان خود باشیم.

 یادمان باشد قهرمانان ملی و مدیران ورزشکار بسیار شایسته درلیست کاندیدای شورای شهر حضور دارند. آن ها را یاری رسان باشیم تا رای ورزش در تصمیم های ششمین دوره شوراهای شهر، شهر و استان مان نمایان شود.

رای هر ورزشکار و قهرمان و هوادار و پیشکسوتان ورزش مطمینن در نوع انتخاب و چیدمان ورزشی اعضای شورای شهر تاثیر گذار و مفید خواهد بود.

اهالی ورزش تلاش کنند قهرمانان ملی که با شایستگی موفق به اخذ مدارک عالی تحصیلی و تخصصی شده را با اکثریت آرا راهی شوراهای شهر کنند و این فرصت را نباید ازدست داد؛ زیرا ورزش به اهالی ورزش به ویژه ورزشکاران و هواداران و پیشکسوتان آن تعلق دارد و با انتخاب شایستگان ورزشی می توان مسیر توسعه و مدیریت کلان آینده  ورزش از همین انتخابات شورای شهر مهیا  شود.

 ختم کلام نوشتاری، جمعه ۲۸خرداد فرصتی خاص برای همه اهالی ورزش، پیشکسوتان و هواداران ورزشکاران خواهد بود که تاثیر گذاری آرا خود را به معرض دید همگان بگذارند.

 بنابراین، باید تلاش کرد در هر شورای شهر انتخاب شده، چند تصمیم گیرنده ورزشی حضور داشته باشد و این به شرطی شدنی خواهد شد که به کاندیداهایی از جنس واقعی ورزش رای داده شود.

وعده همه اهالی ورزش جمعه ۲۸خرداد پای صندوق های رای برای حماسه ای تاثیر گذار و انتخاب افراد شایسته.

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید