امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب خبر: ده روز است که فاضلاب مجتمع مان در خیابان شهید چقاخوری(مانی) منطقه ملی راه اهواز جاری شده اما در پنج روز گذشته دست به دامان سامانه ۱۲۲ اهواز شده ایم!

 فاضلابی که هزینه دفع و آبونمان آن را شرکت آبفا اهواز حتا با تهدید و قطع آب از مشترکان اش می گیرد؛ اما دیگر کاری ندارد که این فاضلاب چه گونه دفع و کجا ریخته می شود!

سامانه ۱۲۲ اهواز که از آن به عنوان مرکز ارتباطات مردمی نام می برند، در این ده یا پنج روز به نگارنده ثابت شده که سرکاری است و کدهای پیگیری که به تماس گیرندگان می دهند در سیستم شان پاسخ گو نیست؛ چرا که بعد از وارد کردن کد شش رقمی پیگیری و زدن ستاره، انتظار پاسخ دادن از این سیستم نباید داشت جز شنیدن بوق اشغال آن هم بعد از سی ثانیه سکوت!

به راستی در شرکت آبفا و سامانه ۱۲۲ اهواز چه خبر است که بی خیال رفع مشکل شهروندان شده اند؟! آیا شرکت در ارتباط با کرونا تعطیل است یا این که نیروهای پیمانکار در حال انجام امور تبلیغات انتخابات هستند!؟

جالب اینجا است که درباره همین فاضلاب جاخوش کرده بر آسفال خیابان، حتا شهرداری اهواز هم از ۱۲۲ شاکی شده و در حال پیگیری است اما تنها پاسخی که پاسخ دهندگان مرکز ارتباطات مردمی(۱۲۲) می دهند  جمله "در دست پیگیری است."

با مدیر آبفا اهواز و نیز مدیر سامانه ۱۲۲که چند ماه پیش با هم چالش داشتیم کاری نداریم؛ از مدیر آبفا سابق و فعلی خوزستان و نیز استاندار سابق خوزستان که زمینه ادغام آبفا اهواز و آبفا روستایی را فراهم کردند و آن را در دل آبفا خوزستان جای دادند می پرسیم: آیا برای حل مشکل فاضلاب گرفتگی یک مجتمع ۹ واحدی توسط نیروهای پیمانکار در آبفا اهواز آن هم با داشتن دو کد پیگیری در دست مدت پنج شبانه روز کافی نیست؟!

با این اوصاف، آیا گرفتن مبالغ دفع فاضلاب و نیز آبونمان فاضلاب از اهالی مجتمع آن هم در خرداد ماه ۱۴۰۰ حلال است!؟

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید