امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

همه ساله در عصرگاه پانزدهم رمضان المبارک و به مناسبت میلاد پربرکت آقا امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) اهالی ورزش خوزستان از مقام شامخ پیشکسوتان ورزش تقدیر و تکریم می کردند و همدلی و صفا و صمیمیت و شور و نشاط خاصی در فضای  ورزش خوزستان دیده می شد.

 

پیشکسوتان در این روز با حضور هفتصد نفری در تالار مجلل طوبی اهواز ساعات خاطره انگیزی را  رقم می زدند  و صفا و سرور آن مراسم دقیقا یک سال به عنوان یک خاطره کم نظیر در ذهن اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش و مسوولان دعوت شده به این مراسم، ماندگار می ماند؛ چرا که دراین مراسم به طور باشکوهی از شماری از پیشکسوتان  رشته های مختلف ورزش خوزستان قدردانی و تکریم به عمل می آمد و میهمانان بسیار ویژه ای از مسوولان وزارت ورزش،  فدراسیون های مختلف ورزشی، متولیان عالی مقام اجتماعی، سیاسی، نظامی،  ورزشی استانی و کشوری حاضر می شدند.

 این اجتماع بزرگ کسوتداران ورزش خوزستان پس از صرف افطار و بیان خاطره گویی وثبت تصاویر یادگاری، یک شب پر خاطره ای را برای پیشکسوتان ورزش خوزستان رقم می زد. اما متاسفانه امسال به دلیل اوج گیری فضای کرونایی کشور  مجال برگزاری چنین مراسمی وجود نداشت.

اما به عنوان فرزند کوچک و خادم بدون ادعا و انتظار، لازم دانستم به عنوان یادی آوری، ضمن تبریک سال روز تکریم و تقدیر از مقام شامخ پیشکسوتان ورزش خوزستان، یادی کنیم از عزیزانی که سال ها به عنوان قهرمان و پیشکسوت و خیر بی ادعا، برای ورزش استان مان  افتخار آفرینی و تلاش صادقانه ای برای حفظ حرمت کسوتداری ورزش  کردند. آنان که در قید حیات هستند برای شان سلامت و لطف و نگاه دایمی خدای سبحان را مسالت داریم و آنان که آسمانی شدند روح شان  شاد و نام و یادشان همیشه گرامی باد.

هدف آز نگارش این متن، فقط یادآوری روز پیشکسوتان ورزش خوزستان در سالروز میلاد با سعادت آقا امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) به همه اهالی ورزش  بود.

امیدوارم این روز بزرگ که به نام نامی یک امام معصوم و روز تکریم و قدردانی از مقام و منزلت و شان پیشکسوتان ورزش خوزستان مزین شده برای همیشه در فضای ورزش خوزستان ماندگار بماند و برای ماندگاریش همه تلاش کنند. زیرا این روز یک روز خاص و غیر قابل انکار در تقویم ورزش خوزستان ثبت شده است و هرگز  مختص فرد یا گروه و باند و ارگان خاصی نبوده و در آینده هم نخواهد بود.

 روز پیشکسوتان ورزش خوزستان اختصاص به همه کسوتداران رشته های مختلف ورزش سرزمین طلای سیاه و سرخ شهادت خوزستان دارد و هر فرد، ارگان، هیات و کانون ورزشی به عنوان تلاشگر، در این مسیر خدمت می کنند،  مطمینا مفتخر به کسب مدال و  مقام خادمی کسوت ورزش خوزستان در دنیا و آخرت  خواهند شد.

ختم کلام: در ساحل قلب ها، این جای پای مهربانی است که می ماند و گرنه، موج خروشان روزگار هر رد پایی را پاک می کند.

سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید