امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب خبر/ سیدمهدی ابوس: به راستی اهالی فوتبال اهل کجا هستند؟ چرا در شعار علی کریمی را حمایت کردند، اما در مجمع رای گیری او را تحویل نگرفتند!؟ معمولن این نوع شگردها آدم را یاد اهل کوفه می اندازد!

وقتی مدت ها است که هیچ گوشه مستطیل سبز فوتبال، ورزشی نیست! چه گونه باید انتظار  داشت که تصمیم ورزشی درآن گرفته شود؟

همان طوری که در پیش نویس پیش از آغاز انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال نوشتم: اهالی واقعی فوتبال منتظر بهتر شدن، نباشند و آش همان آش است، سرانجام همه دیدند که چه گونه علی کریمی فرزند و خروجی فوتبال ورزشی، انتخاب نشد و حرف آن رییس محترم هیات فوتبال هرمزگان که گفته بود،کریمی رای نخواهد آورد! چه گونه عملی شد.

 چون اهالی فوتبال از نوع  ورزشی،  فقط مو را مشاهده می کردند ولی ایشان به درستی فضا و پیچش مو را دیده بود و خوب می دانست که کریمی رای نمی آورد!

  بنابراین علی کریمی را نباید ناکام انتخابات مجمع عمومی فدراسیون فوتبال دانست بلکه در حقیقت این ناکامی مطلق اهالی فوتبال بود که در این انتخاب فقط ۹ نفر از مجموع ۸۷ نفر رای دهنده، کریمی و و ایجاد تحول و سلامت در فوتبال را قبول داشتند! و مابقی رای دهندگان در پی فوتبال کلان فعلی هستند و این بدترین واقعیتی بود که امروز دهم اسفند ۱۳۹۹ اهالی فوتبال،  آن را تجربه کردند. تجربه ای که عیارش فقط ۹رای موافق داشت!

حالا باید رفت و استراحت کرد و از پستوی خانه، فقط تماشاگر  و شنونده بود که عاقبت این فوتبال چه خواهد شد؟ دیگر نباید سخن از فوتبال پاک زد. اصلن دیگر اجازه گفتن هم نیست که بگویند: فوتبال باید به اهلیت برسد!  فعلا اهلیت واقعی فوتبال آن ۴۹ رای بود که توفیق یافتند مستطیل سبز فوتبال به نام و به کام شان ثبت شود!

 ان شاا... در این چهار سال شهاب الدین عزیزی،"خادم" فوتبال کشور باشد نه رییس!

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید