امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

احتمال مصاف فولاد - العین در قطر

 

اهواز- حبیب خبر/ سیدمهدی ابوس: تیم فولاد خوزستان به عنوان یک برند فوتبال ریشه دار و همراه با ساختاری بسیار کم نظیر در فوتبال ایران توسط معمار اصلی اش ترسیم و ماندگار شد؛ اما امروزه چه برسرش آوردند بماند که به وقتش اگر لازم شد بسیار شفاف به رشته تحریر در خواهیم آورد ولی امیدواریم نیازی به آن روز هم نباشد.

هم اینک فضای درونی تیم و نوع تیمداری فولاد و اطراف آن همانند آتش زیر خاکستر شده است. این روزها شاهد هستیم نوشتن و پاسخ دادن بیشتر از توجه به هدف، احساس می شود!

 دعوا بر سر چیست؟ برای کدام ارث این چنین طلبکارانه و به بهانه حمایت  شمشیر از رو بستن، سوالی است که باید به طرفین دعوا مربوط باشد که فعلا خواسته یا ناخواسته و شاید هم برمبنای تحریک هدفدار هیزم به اجاق این آتش گداخته می افزایند! البته این هم بماند که به وقتش خواهیم نوشت چگونه کبریت این آتش روشن شد.

اما حرف اصلی قلم ورزش این است: 

تیم فولاد خوزستان نماینده فوتبال شهر اهواز و خوزستان است و هیچ فرد یا جمعی اجازه انحصاری کردن آن را ندارد. حق داریم بگوییم چرا از میان ۱۱بازیکن ثابت تیم شهرمان فقط یک بازیکن بومی در ترکیب است؟ این برای فوتبال اهواز و خوزستان کسر شان  است.

 اهوازی ها حق دارند بگویند: چرا دیگر بازیکنانی با توان فنی و تکنیکی کعبی، بدوای، سعدوای، مبعلی و دیگر بازیکنان بومی در ترکیب ثابت فولاد دیده نمی شود؟ اما برای بیان خواسته خود و رسیدن به پاسخ سوال حق تضعیف و تخریب و جنجال و دعوا و به هم ریختن تمرکز تیم شهرمان را نداریم و ندارند.

هرکس با کسی اختلاف دارد و دنبال تسویه حساب شخصی است به خودشان مربوط است اما حق تزریق این اختلاف به درون تیم فولاد را ندارد.

حالا این هرکس، چه شخص سعید آذری مدیر باشگاه باشد و چه آنان که برای آذری شمشیر از رو بسته اند!

لطفا ترکش های اختلافات خودتان را به بهانه حمایت از تیم و حقانیت های پنهانی، به سمت فولاد پرتاب نکنید؛ چون اهالی فوتبال اهواز، دوبار این قصه غمگین را با دوتیم محبوب و پرتماشاگر شاهین اهواز و استقلال اهواز  تجربه کرده اند و دیگر نمی خواهند برای سومین بار، شاهد باشند فولاد هم در مسیر شاهین و استقلال اهواز قرار گیرد.

 در حال حاضر همه باید تیم شهرمان را درلیگ برتر و در آستانه حضور در میدان رقابت فوتبال آسیا حمایت کنیم. تنش ها را از فضای تیم دور و آرامش را تزریق کنیم و منتظر پایان نیم فصل باشیم.

"من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم/ تو خواه از سخنم پند گیر، خواه ملال."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید