امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

عکس خبری/ شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان به ریاست رییس جمهوری

اهواز- حبیب خبر/ نوید قائدی: آقای رییس جمهوری! ای کاش در برنامه زنده ی امروز خاطره دوران رقابت های انتخابات خود را از مردم خوزستان تعریف نمی کردید که در هوای گرد و خاکی شعار می دادند:" ما هوا نداریم اما هواتو داریم" تا شاید داغ دل این مردم رنج کشیده تازه نمی شد. شما که تا چند ماه دیگر می روید اما این مردم دیگر از شما به خوبی یاد نخواهند کرد. شاید بعد ها بپرسید چرا آن استقبال گرم تبدیل به این همه کدورت شد.

شما اگر می خواستید هوای این مردم رنج کشیده دوران جنگ تحمیلی را داشته باشید، سکان هدایت استان را به یکی از قوی ترین نفرات اجرایی کشور می سپردید؛ یعنی فردی مجرب و تلاشگر و جهادی تا شاید بتواند کشتی به گل نشسته خوزستان را به حرکت در آورد.

آقای روحانی! شاخصه ها نشان می دهد خوزستان در مسیر توسعه نیست. عقب ماندگی های بی شماری دارد؛ البته هشت سال عمر دولت شما هم کم نبود که نشد کار و اقدام جامعی کرد. اگر بخواهید با ردیف  اعتبار و آمار  مانند بسیاری از مدیران یاوه گو مستند سازی کنید با اقتدار می گویم: غلط است! چون مردم استان چنین احساسی ندارند و درکی از آسایش و آرامش ندارند.

از وضعیت اشتغال جوانان تا کیفیت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش، وضعیت کشاورزان و آب شرب و فاضلاب و... کدام یک در وضعیت مطلوب قرار دارند که بتوان از عملکرد دولت شما در خوزستان دفاع کرد؟!

آقای روحانی! شما به خوزستان خدمت که نکردید هیچ؛ که جفا کردید! جفا به این دلیل که فرزند خوزستان استاندار محبوب، مجرب و بومی استان را عزل کردید؛ چون با عوامل شما همراه نبود. چون منافع استان را بر بازی مرکز نشینان ترجیح می داد.

آیا این عزل بی انصاف معابانه ضربه ای به توسعه خوزستان نبود؟ آیا مدیر بعدی استان که افرادی بدون برنامه و غیر توانمند را بر مناصب نشاند و انتصاب ها را با روابط ویژه یعنی لابی مرکز نشینان و نمایندگان به کار گمارد، در راه منافع واقعی مردم بود؟ آیا شما وضعیت استان را رصد نکردی تا واقعیت ها را ببینید؛ یا نشستید تا در سیلاب ها و گرد و خاک ها و سرازیر شدن فاضلاب به منازل مردم شاهد آن ها باشید؟!

خوزستان، به دلیل وجود منابع بزرگ نفت و گاز و صنایع ملی و پتروشیمی ها تبدیل به زمین بازی لابی های ملی ثروت و سیاست شده است و نفعی هم به مردم خوزستان نمی رسانند؛ چون هدف بسیاری از مدیران گمارده شده مردم خوزستان نیست!

عکس خبری/ شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان به ریاست رییس جمهوری

آیا روزی که هور هویزه با بی تدبیری خشک و زیست بوم تالاب توسط دولت های مشابه شما نابود شد، منافع مردم بومی و اکوسیستم میلیون ساله منطقه مدنظر بود؟ یا مهم دلارهایی بود که باید نصیب کشور می شد یا پیمانکارانی که باید کسب ثروت و لابی های که باید ارتزاق می کردند.

آقای روحانی! شما هوای ملت خوزستان را نداشتید که دیگر نیازی نبود داشته باشید؛ چون مرکب تان از پل گذشته بود و دیگر چشم داشتی به صندوق آرای بعدی ندارید.

 وقتی به دوستان اصلاح طلب خودتان- که سبب موفقیت و سکوی پرش شما در انتخابات شدند- پشت می کنید دیگر مردم خوزستان چه انتظاری از شما داشته باشند؟!

 هشت سال را در کارنامه خود ثبت کرده اید و می توانید راهی مجمع تشخیص شوید و باقی عمر را در آسایش و آرامش سپری کنید یا بورس تحصیلی بگیرید و تشریف ببرید اروپا و ادامه تحصیل دهید.

علی برکت الله

نوید قائدی

۱۰ بهمن ۹۹

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید