امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

اهواز- حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: طایفه بزرگ ورزش خوزستان، یکی دیگر از بزرگان کم نظیرش را از دست داد. استاد ایرج حیات داودی دارفانی را وداع گفت تا بار دیگر بیرق عزا در فضای  ورزش خوزستان نصب شود.

نمی دانم چگونه این بزرگ مرد را با قلم ورزش برای نسلی که اورا ندیدند، توصیف کنم؟ چه بنویسم که توان ادای دین به این پیشکسوت ورزش شود. افسوس و صد افسوس که ما زمینی ها قدر داشته های خود را نمی دانیم؛ به ویژه در ورزش بدعتی رقم خورده که پیشکسوت نه دیده می شود و نه اجازه حضور در فضای ورزش را دارد! اما وقتی خبر آسمانی شدنش اطلاع رسانی می شود تازه یادمان می آید چه گوهر گران بهایی داشتیم و چه کسی را از دست دادیم! آن زمان همه می آیند و در صفوف تصویر برداری همدم و هم غم به ظاهر متاثر نشان دهند!

مطمین هستم نسل جدید ورزش(شنا و واترپلو ) این نام را به یاد نمی آورند؛ چون در فضای فعلی ورزش خوزستان حتا مدیران هدایت کننده ورزش و متولیان شنا هم به دلیل نشناختن،  قهرمانان دیروز و پیشکسوتان امروز ورزش را به یاد نمی آورند!

اما آنهایی که در این ورزش مویی سفیده کرده اند و در نبود استاد حیات داودی اشک ریختند و انگشت تاسف به دهان گرفتند؛ خوب می دانند ورزش خوزستان چه بزرگی را از دست داد.

استاد حیات داودی بنیانگذار باشگاه کلوپ شنا و شناسنامه بی بدیل ورزش و فوتبال اهواز و خوزستان

استاد حیات داودی برند واقعی  شنا و واترپلو اهواز  و خوزستان

استاد حیات داودی ورزشکار کم نظیر در دفاع از مرام ارزشی ورزش

استاد حیات داودی مدیری که توانست تدبیر را با عملکردش در فضای ورزش تبدیل به کلاس آموزش مدیریت کند

استاد حیات داودی رفیقی همراه و همگام و حامی  ورزش

و استاد حیات داودی همان مرد خوش نام شنا و واترپلو که  دارفانی را وداع گفت

روحش شاد و یادش گرامی باد.

او برای ورزش خوزستان همه کار کرد  اما  ورزش برای  استاد حیات داودی چه کرد و چه خواهد کرد؟

اداره کل ورزش استان، هیات شنا، کانون های بی شمار و شعار دهنده حمایت از پیشکسوتان ورزش خوزستان در قبال استاد حیات داودی چه وظیفه ای دارند؟

اگر وظیفه ای دارند که حتما دارند بدون بهانه کردن کرونا بسم الله. دین خودتان را به این پیشکسوت بزرگ ورزش  ادا کنید و مطمین باشید اهالی ورزش تمامی شیوه نامه ‌های بهداشتی را حتما رعایت خواهند کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید