امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب خبر: باخبر شدیم معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان دوشنبه برای یک سفر دو روزه وارد خوزستان شد. در اولین روز این سفر کاری، یک ساختمان اداری را در ورزشگاه تختی افتتاح کرد؛ سپس ضمن دیدار با استاندار خوزستان برای بازید از وضعیت بازسازی  ورزشگاه شهید مجدیان دزفول- که سال های سال است دوران بازسازی را تجربه می کند- راهی دزفول شد.

حضور این میهمان ویژه را در فضای ورزش خوزستان به فال نیک می گیریم  و امیدواریم این حضور منشا خیر و برکت برای ورزش خوزستان باشد.

اما می خواهیم  پرسشی مطرح  کنیم؛ ان شاالله باعث تکدر خاطر خادمان ورزش خوزستان نشود.

 چرا باز هم مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای این مراسم به صورت سلیقه ای و خاص، خبرنگاران را  دعوت به حضور کرد؟!

آیا مقام یا فرد خاصی به مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خورستان فرمان یا دستور نادیده گرفتن دیگر خبرنگاران را صادر و به او تحمیل کرده است؟!

آیا مدیرکل ورزش و جوانان استان در هنگام افتتاح ساختمان اداری آیا به عنوان متولی نخست ورزش، حضور دیگر خبرنگاران را حس نکرد؟!

به راستی بذر کینه توزی و عقده های درونی علیه خبرنگاران ورزشی استان را در سال های اخیر چه کسی در فضای ورزش پاشیده که این چنین  در حال برداشت  است؟!

اقای مدیر کل ورزش وجوانان خوزستان که کبک تان خروس می خواند! آیا از نظر شما و جناب مدیر روابط عموی زیر امرتان، خبرنگاران ورزشی فقط همین دو نفری هستند که به صورت ویژه و محرمانه دعوت به حضور شده اند؟! تا کی این چنین خبرنگاران را نادیده می گیرید؟!

 ختم کلام: جناب مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان! بایدمتوجه شده باشی خبرنگاران اگر نوع مدیریت شما را نقد می کنند، غرض و مرض  ندارند که برای رفع بی هویت شدن سمت شما در این جایگاه مهم بوده و نیز دلسوزی وتذکر برای بهتر شدن عملکردتان.

      سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید