امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین کلمات و سخنان، با هر زبان و لهجه باید ستود این همراهی و حضور را. 

چه آن پیشکسوتان صاحب نام و سرشار از مرام و معرفت انسانی - ورزشی و رفاقت و مهربانی که با قدوم مبارک بر سر مزار استاد گنجاپور حضور یافتند و چه آنان که از طریق پیام و ارسال تاج گل همراهی خودشان را اعلام کردند.

در مقام شما خوبان چه می‌توانیم بگوییم و بنویسم که اقیانوسی از لطف و رحمت را جاری ساختید و در قطعه پیشکسوتان ورزش بهشت آباد اهواز، سربلندی اهالی ورزش و فوتبال خوزستان به ویژه خانواده‌ی آن بزرگمرد، در دیدگان رقم زدید و اعلام رضایت  یادگاران استاد گنجاپور را موجب شدید.

آفرین به این مرام و رفاقت و حضور صمیمی  آنان که آمدند و آنان که از دورترین مسافت حضورشان را اعلام کردند و صدها دستمریزاد به آن همه ابراز تشکر و تقدیر و صفای وجود اعضای خانواده بزرگ استاد گنجاپور. از علی آقا اخوی استاد و همسر گرامی و همه‌ی یادگاران آن زنده یاد که به رغم سنگینی غم رحلت عزیزشان، اهالی ورزش و پیشکسوتان و ... را غریق محبت خویش نمودند.

دوشنبه مراسم اولین سالگرد وفات استاد رضا گنجاپور پدر قلم ورزش خوزستان در حقیقت، شکوه و عزت و همدلی یک حضور بود.

حضوری برای شادی روح یک اسطوره ورزش که اکنون در کنار خدای خویش در آرامش آرمیده است!

روح استاد رضا گنجاپور شاد و یادش گرامی باد

سیدمهدی ابوس

 

قدردانی خانواده استاد گنجاپور به مناسبت اولین سالگرد وفات پدر قلم ورزش خوزستان

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

به حکم ادب و حق شناسی و بهره بردن از مرام عزیزمان زنده یاد آقا رضا گنجاپور ، بدین وسیله بر خود واجب می دانیم از همه عزیزان و سروران، دوستان، آشنایان، بستگان دور و نزدیک، پیشکسوتان ورزش، خبرنگاران ورزشی استان و سراسر کشور همچنین باشگاه فولاد خوزستان در ارسال تاج گل و مدیران و مربیان ورزشی استانی و کشوری که با حضور برسر مزار یا با ارسال پیام، در اولین سالکرد پدر قلم ورزش خوزستان فضای آرامش بخش و سرشار از افتخار را برای ما رقم زدند صمیمانه تشکر می کنیم و این محبت وصفای تان را از صمیم قلب با نیکوترین دعاهای خیر نثارتان می نمائیم  و از خدای تبارک و تعالی مسالت داریم در مراسم شادی های شما خوبان  جبران محبت شود.

🏴خانواده زنده یاد رضا گنجاپور

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید