امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خبری منتشر شد مبنی بر این که: جایگاه پسران دو و میدانی خوزستان در رقابت های نوجوانان کشور- که در شهر کرد برگزار شد- رده هفدهم بود و دختران نوجوان نیز  دذ رده ششم ایستادند.

اگر تکذیب این خبر نشود و به عنوان تخریب و نادیده گرفتن زحمات قلمداد نشود، باید نوشت:

سلامت و مستدام باشند ان شاا... مديران محترم هیات دو و میدانی خوزستان که تلاش می کنند اما به گفته خومانی: همینی که هست!

یادم می آید به روزگار نه چندان دور؛ حاج صاحب خيشکاران، همان رییس هیأت دو و میدانی قبلی، صبح و عصر در هیات و تمرینات و مسابقات و جلسات حضور داشت و همه را با جون من، فدای مرامت، لطفا تلاش کن آبروی استان حفظ شود و.... دو و میدانی استان را مدیریت می کرد و شاهد بودند و بوديم که این رشته ورزشی استان هم مقام داشت و هم ملی پوش، اما با  همه این تلاش ها، عده ای مي گفتند: "ایشون سنتی و قذافي وار دیکتاتوری بر فضای دو و میدانی حاکم کرده و با روابط ولابي گری دو و میدانی استان را غصب کرده است! دو و میدانی نیاز به تحول  و تزریق خون تازه و مدیریت جوان دارد"

سرانحام همان شد که خواستند! به گفته عزیزانی که سکاندار دو و میدانی شدند، انقلاب درونی دو و میدانی صورت گرفت، اما از همان روز باز هم شاهد هستیم که همان انقلابیون بانی تحول، از وضعیت درونی دو و میدانی  گله دارند!

عده ای می فرمايند: چه فکر می کردیم، چی شد؟

عده ای هم بیان می کنند: مگر می شود هیات ورزشی را مثل دو و میدانی با کنترل از راه دور هدایت کرد؟

دبیر جوان تلاشگر هم در حد توان قصد تحول دارد اما بیش از این توان پیشرفت و دخالت در امر مدیریت را ندارد.

هر چند همیشه پیشتاز خم و راست کردن قانون برای فعال نشان دادن دو و میدانی استان است ولی به هر حال هر چیزی حد و حدودی دارد.

به راستی حالا که درون فضای دو و میدانی خوزستان انقلابی صورت گرفته و از سنتی بودن به سمت علمی، گرایش پیدا کرده و اهالی و کسوت داران و نسل جدید دو و میدانی توقع بهتر شدن دارند، آیا باز هم دو و میدانی قصد دارد این چنین ادامه دهد؟ واقعا کی باید پرسید که پاسخ گرفته شود؟

از بس که دبیر جوان ماله بدست دایم پاسخ گو شده و دیوار ناهموار را ماله کاری کرده، بنده خدا تمام کلام ها و پیام های حمایتی ایشان از دو و میدانی استان، مثل سریال های تکراری تلویزیونی شده است.

ای کاش آقای حیدری مدیر کل تلاشگر و دوستدار بهتر شدن وضعیت ورزش استان و هیات های ورزشی،  با نگاهی مدیریتی و تدبیر خاص و اصلاحي برای بهتر شدن دو و میدانی استان گامی بردارد.

البته، خدای ناکرده دنبال عزل یا نصب فرد نیستیم چون این فاکتور در حیطه قلم ورزش نیست اما پیشنهاد می کنیم: به وضعیت رشته مادر ورزش ها هم عنایتی شود. انگار دو و میدانی گرما زده شده و نیاز به رفع گرما زدگی دارد.

ان شاا... مدیران تلاشگر عرصه دو و میدانی استان و جناب مدیر کل با درایت و هم اندیشی، حال دو و میدانی را سرشار از نشاط و امید و اقتدار کند.

امیدواریم نیازی به کالبد شکافی مجدد درباره دو و میدانی خوزستان نداشته باشیم و در آینده از سرور و موفقیت ها و شکوفایی این رشته دوست داشتنی بنویسیم.

 سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید