امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

در هفته اخیر بیشتر رسانه های نوشتاری استانی و کشوری شدیدا از وضعیت نگران کننده موجود دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نوشتند و هشدار جدی دادند؛ اما هیچ نور امیدی در فضای تاریک شده این دو باشگاه دیده نمی‌شود!

هم اکنون این دو تیم بدون ساختار مدیریتی و حمایتی هستند و کاملا بلاتکلیف!  مدیران مستعفی، بازیکنان در حال فسخ قرارداد و جدا شده و همه چیز در فضای این دو تیم بزرگ و ریشه‌دار فوتبال خوزستان و صاحب‌ نام فوتبال کشور درهم و برهم شده است!

هواداران بی‌شمار و همه اهالی فوتبال خوزستان- که در شوک کامل به سر برده و نگران آینده دو تیم استان‌شان هستند- این پرسش‌ را مطرح می‌کنند: چرا چنین شد و چه باید کرد؟

هیچ‌کس محل نمی‌گذارد! چون همه رها کرده و رفته‌اند و انگار دیگر هیچ فریاد رسی نیست یا نمی خواهند باشند. گویا صدای هل من ناصرا ینصرونی تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان و هواداران این تیم ها را نمی‌شنوند! شاید هم دست هایی در کار است که به عمد در حال هموار کردن مسیر نابودی این دو تیم اصیل خوزستانی در فضای فوتبال کلان کشور هستند! همانند همان مسیری که برای استقلال اهواز درست کردند!

هیات  فوتبال خوزستان علنا می‌گوید: نمی‌تواند  تیمداری کند و اجازه دخالت در تیمداری و باشگاهداری ندارد!

از طرف دیگر شخص مدیر کل ورزش استان بسیار شفاف و با صراحت گفت: اجازه مساعدت و هرگونه کمک مالی به این تیم ها را ندارد؛ چون دستگاه های نظارتی آن را تخلف می‌دانند و او را متهم به خیانت در امانت مالی ورزش استان  خواهند کرد!

بهه هر حال فعلا این دو تیم نفتی همانند بچه سر راهی در چهار راه گرگ‌ها رها شده‌اند و منتظر یک ناجی هستتد!

اهالی فوتبال خوزستان می‌گویند: آیا  باید سقوط دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را پیش از شروع لیگ برتر فوتبال بپذیریم؟!

آیا این بی محلی و بلاتکلیفی عمدی یا سهوی را باید قبول کرد؟ آیا خوزستانی که مهد فوتبال و تنها عشق و تفریح و سرگرمی جوانانش  فوتبال و همین تیم ها بوده و هست، باید دو سهمیه خود را به دلیل ندانم کاری یا سهل‌انگاری و لجبازی و اهمال عده ای از دست بدهد؟!

قلم ورزش در این گیرودار بلاتکلیفی و نگرانی اهالی فوتبال خوزستان تنها امید برطرف شدن این معضل و بحران فوتبالی تحمیل شده را فقط در اراده و کلام و حضور و تلاش  استاندار همیشه حاضر در فضای ورزش و مرد رفع بحران های کلان می‌داند و به همین منظور در یادداشتی آقای دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان را مخاطب قرار داده است.

به یقین والی استان خود نیز نگران وضعیت به وجود آمده برای دو تیم نفتی است و تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکل آغاز کرده است. اما می‌خواهم به عنوان یک شهروند فوتبالی که بیش از ۴۰ سال در فضای ورزش و عرصه‌ی ورزش نویسی حضور دارم بنویسم:

آقای استاندار! به داد دو تیم نفتی آبادان و مسجدسلیمان برسید که اگر این چنین پیش بروند، باید شاهد حذف شدن دو سهمیه ارزشمند و تاریخی و ماندگار فوتبال آبادان و مسجدسلیمان از صفحه‌ی فوتبال کشور و غم و اندوه مردم مظلوم و شریف این خطه باشیم که بر الام و غم هایشان افزوده خواهد شد! اگر چنین ناقوسی به صدا درآید، برای فوتبال و ورزش و مدیران ورزشی و اهالی فوتبال خوزستان، فاجعه ورزشی رخ خواهد داد و باید فاتحه‌ی فوتبال را در خوزستان خواند! 

لذا اهالی ورزش و فوتبال خوزستان به همراه هواداران دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان ورود و بکارگیری تدبیر جهادی شما استاندار محترم را برای رفع این بحران فوتبالی طلب می‌کنند. امید است جناب عالی ناجی بخش و فرشته‌ی نجات دو تیم نفتی خوزستانی باشید!  ان شاالله

  سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید