امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

از بعد از ظهر یکشنبه دو خبر یا شایعه خبری فضای فوتبال آبادان و مسجد سلیمان را به خود اختصاص داد اما بازتاب آن بیشتر در آبادان شنیده شد.

یک منبع خبری کاملا موثق و مورد اعتماد اهالی فوتبال و پیشکسوتان ورزس آبادان که  از قضا سال هاست دستی بر آتش تیم نفت آبادان دارد  اعلام کرد: قرار است روز دوشنبه نمایندگان منتخب مردم ابادان و مسجد سلیمان،  با وزیر نفت جلسه ای بسیار مهم و سرنوشت ساز برای نحوه ادامه حیات و چگونگی حمایت از این دو تیم نفتی، برگزار کنند.

هم چنین شنیده شد امروز نماینده یکی از خیرین صاحب نام آبادانی مقیم خارج از خوزستان، به دست اندرکاران و اطراف تیم نفت آبادان اعلام کرد در صورتی که وزارت نفت نخواهد تیم نفت آبادان را حمایت کند، آمادگی خود را برای خرید رسمی امتیاز باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام می کند و متعهد می شود هیچ تغییری در  نام باشگاه و تیم صنعت نفت ندهد و همچنان فعالیت این باشگاه و تیم فوتبالش در آبادان خواهد ماند.

این دو شایعه خبری منتشر شده توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرد و همه در انتظار عاقبت نحوه فعالیت تیمداری دوتیم بزرگ فوتبال خوزستان یعنی نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان هستند.

 امید است مشکل دوتیم نفتی برای حضوری تاثیر گذار و موفق در لیگ برتر آینده توسط وزارت نفت برطرف و هواداران و اهالی فوتبال شهرهای آبادان و مسجد سلیمان از نگرانی خلاص شوند. ان شاالله.

      سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید