امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 بعد از درج مطلب دست های آلوده ورزش از نگارنده، شاگرد اهل قلم و نیز به دنبال نگارش پرمحتوا و سرشار از حکایت و کنایه و هشدار دهنده به نام "فوتبال کثیف" از سوی آقای سیاوش بختیاری زاده پیشکسوت و کارشناس قابل قبول فوتبال خوزستان در فضای مجازی و درج در نشریات محلی استان، به طور بی سابقه ای هر دو مطلب با استقبال کم نظیر اهالی ورزش قرار گرفت؛ اما در این میان، عده ای انگشت شمار- که رقم شان به اندازه انگشتان یک دست هم نیست، از این دو نگارش هشداری ورزشی، بر افروخته شدند و بی اختیار پیراهن چاک دادند و از شامگاهان تا بامدادان سخن آغاز کردند که وامصیبتا حرمت ها شکست، استادان به خود لرزیدند و پرده ها کنار زده شدند و... که باید گفت: این آدمیان با قصه سازی فاقد ادبیات کلامی و مرام ارزشی، بی ادبی کردند...

قلم ورزش، نه در پاسخ این افراد تاریخ مصرف گذشته بی هویت اخلاقی و مرام ارزشی و  فروشنده امانت و رسالت قلم ورزشی، که فقط برای بیان واقعیت- که به عمد کتمان شده است-  قصد نگارش چند کلام دارد و با عرض معذرت از همه اهالی ورزش و پیشکسوتان و خوانندگان مطلب پیش رو،  آن را به شرح زیر بیان می کنم:

  فضای ورزش و فوتبال از زمانی آلوده و مبتلا به ویروس حواشی ریز و درشت و فساد و تبانی و دلالی شد که دست ها، کلام، مرام و قلم آلوده، به درون آن نفوذ کرد و این آلودگی توسط کسانی به فضای ورزش تزریق و تحمیل شد که ناشایستگان بی هویت ورزشی و بعضی از قلم به دستان بی سواد و نامربوط را تشویق به حضور در فضای ورزش کردند تا به عنوان نوچه و کار چاق کن و بلند گو،  مرام ارزشی ورزش را کم رنگ و حرمت کرسی های مدیریت و کسوت داری ورزش را تجاری کنند!

 این مجموعه اندک و تاریخ مصرف گذشته در فضای ورزش- که ضد علم روز و مخالف جوانگرایی در ورزش هستند- به رغم این که بارها آن ها را از درب قطار ورزش بیرون انداختند، اما باز درتلاشند که با هزاران ترفند و واسطه از پنجره های بی شمار و بی در و پیکر امروز ورزش وارد شوند و برای رسیدن به هدف، قلمی را که آلودگی و بی محتوایی آن در اراجیف گویی به همه عالم و آدم و حتا اربابانش ثابت شده، در کوچه پس کوچه های بازار مکاره ورزش به کار گیرند.

شوربختانه ورزش گرفتار چنین دست ها و قلم های آلوده شده است! ان شاالله اهالی ورزش ضمن قبول توصیه های بهداشتی در زمینه زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از مبتلاشدن به این مسمومیت و آلودگی در امان بمانند.

ختم کلام: با عذر خواهی مجدد از اهالی ورزش و پیشکسوتان و خوانندگان مطلب، می خواهم به آن گعده نشینان بزمی یاد آور شوم: 

من، سید مهدی، فرزند سید محمود، فرزند سید حمدان، لقب ساداتی خود را از قبیله بزرگی به نام الشرفه (شریفی ها) که اصالتا از سادات علوی حسینی و جدشان قتاه الحسینی نام دارد و چپیه هایی را هم که بر سر می گذارند مشکی و سورمه ای است؛ با افتخار به دست آورده ام. این نسبت به دلیل اصالت و وجود شجره نامه از چندین نسل، ثبت شده است.

این قبیله از قبایل بزرگ و صاحب نام عرب ایرانی در خوزستان به شمار می آید و بزرگ خاندان آن شیخ محی الزبیک است و در میان قبایل عرب خوزستان، بزرگی و کرامت و اخلاق مداری و میهمان نوازی و شجاعت و دفاع از وطن و صراحت درکلام سادات شریفی ها  زبان زد خاص و عام است و کتاب سیره قبایل عرب ایران فی خوزستان به همراه گلزار شهدای جهاد،  شاهد علنی و مکتوب این گفته ها است. 

اگر اینک نام خانوادگی، ابوس و آلبوغبیش و شموسی دیده می شود، این تغییرات برمبنای اخوتی است که میان این سه  نام بزرگ، رقم خورده است و افتخارم این است که فرزند و از جنس سادات عرب ایرانی خوزستانی بوده و پیرو ولایت فقیه و از فداییان مخلص ایران و نظام مقدس اسلامی و امام سید علی خامنه ای هستم.

  این ها را نوشتم که نااهلان بدانند" سید مهدی ابوس" از تبار سادات است و از جنس اصلی قلم ورزش بوده و هست و هم چنان با همان شعار اصلی خود، (من و قلم ورزش، شما همه تان ) به تنهایی و با قدرت در مقابل یاوه گویان و دروغ نویسان از دلالان سکه بگیر و سکه بده گرفته تا اربابان سایه نشین- که دوام شان در تخریب و تضعیف ورزش استان زبان زد خاص و عام است- هم چون نخل ایستاده و مبارزه می کند و جانش را فدای ورزش و اهالی آن و قلم پاک ورزش خواهم کرد.

        سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید