امروز:
سه شنبه - 1 خرداد - 1403
ساعت :

شاگردان سراج بردند و یک قدم به سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شدند

هفته بیست و دوم فوتبال لیگ برتر برای نمایندگان فوتبال خوزستان خوب بود و نوید موفقیت و سرور فوتبالی را به اهالی ورزش خوزستان داد.

دو پیروزی خانگی و بسیار ارزشمند به همراه یک تساوی خارج از خانه آن هم در بوشهر، حاصل تلاش و درایت مربیان، بازیکنان و دیگر عوامل تیمداری و هواداری نفتی ها و فولادی ها بود و انصافا باید به این تلاش، افرین گفت. نوع ارایه بازی و کسب نتایج موجود نشان از بالا کشیده شدن کرکره فوتبال خوزستان است و باید با جرات نوشت:  حالا نوید سرور فوتبالی در فضای دیار کارون و اروند  و زاگرس احساس می شود. این اراده و تدبیر را باید اهالی فوتبال به فال نیک تفسیر کنند.

 پیروزی تیم نفت آبادان با کادر فنی بومی اش و ادامه جهش فولادی ها برای ادامه موفقیت- که این تفکر باعث کشف یک استعداد دروازبانی هم شد؛ هم چنین تساوی تیم نفت مسجدسلیمان که می‌توانست پیروز میدان بوشهر هم باشد را باید افق روشن فوتبال نامید و برای ادامه این افق، جا دارد هواداران نفتی ها و فولادی ها با وحدت و همدلی از طریق فضای مجازی اقدام به تقویت روحی بازیکنان و مربیان تیم های شهر و استان شان کنند تا از این طریق، خلا نبود حضورشان  در ورزشگاه جبران شود.

 

فوتبال خوزستان و تیم های استان حاضر در لیگ برتر و حتی دسته اول فوتبال کشور نیازمند حمایت روحی و روانی از سوی هواداران و حمایت مالی از سوی مسوولان امر استانی و اجتماعی هستند و نباید این فاکتورهای مهم را نادیده گرفت.

از خوب بودن همه چیز هفته بیست و دوم فوتبال لیگ برتر گفتیم اما لازم است یک نکته دیگر را هم یاداوری کنیم:

صدا و سیما خوزستان در نوع پخش دیدارهای فوتبال لیک برتر به مراتب نسب به قبل عملکرد قابل قبولی داشت. به پاس این تلاش در مسیر بهتر شدن، باید به همه عوامل اجرایی و فنی وتدارکاتی و مدیریتی پخش مسابقات از تلویزیون و رادیو خوزستان به ویژه تدبیر مدیریتی و حمایتی دکتر رحیمی مدیر کل ورزش دوست صدا و سیما مرکز خوزستان دست مریزاد گفت و ان شاالله همیشه شاهد این وحدت و حمایت باشیم.

        ✍ سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید