امروز:
چهارشنبه - 6 تير - 1403
ساعت :

 شورای اطلاع رسانی دولت در ۲۴ آذر ۱۴۰۱ نوشت: دولت روحانی در سال ۹۲ دلار را در کانال ۳ هزار تومان از دولت احمدی نژاد تحویل گرفت و با ۶۳۰ درصد افزایش در کانال ۲۷ هزار تومان در امرداد ۱۴۰۰ تحویل دولت رئیسی داد.
 به گزارش شورای اطلاع رسانی دولت، "از انتخابات خرداد ۹۶ تا آذر ۹۷ که رئیسی گفت «خدا رحم کرد من رئیس‌جمهور نشدم که دلار بشود ۵۰۰۰ تومان» دلار از ۳۷۰۰ به ۱۱۵۰۰ رسید یعنی ۲۱۰ درصد افزایش. اما در زمان مشابه از خرداد ۱۴۰۰ تا کنون(۲۵ آذر ۱۴۰۱)، دلار ۴۰ درصد افزایش داشته است."
صاف صادق اهوازی: این در حالی است که دولت رئیسی از ۱۴ امرداد دولت سیزدهم را تحویل گرفت. بنابراین باید از همین تاریخ و نه از خرداد ماه که هنوز روحانی بر سر کار بود، حساب و کتاب دلاری را آغاز کنیم!
 به راستی ما هم باید خدا را شکر کنیم که جناب رییسی از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ رییس جمهور نشد؛ چون دلاری که اکنون در ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ در  کانال ۵۵ هزار تومان در جنب و جوش است! معلوم نبود در آن سال ها چه گونه پرواز می کرد!
دلاری که با رفتن روحانی در ۱۴ امرداد ۱۴۰۰ در کانال ۲۵ هزار تومان بود و امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ در دولت جناب رییسی در کانال ۵۵ هزار تومان!
 کجایی احمدی نژاد! دقیقن کجایی که دلار ۳ هزار تومانی ات هواپیمای عمود پرواز شده و در ارتفاع ۵۵ هزار تومانی ضرب المثل دست ما کوتاه و خرما بر نخیل را یادآوری می کند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید