امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

چند روز پيش " مصری" در مجلس در گفت و گو با ايسنا سخنان جالبي(!) مطرح كرد كه لازم ديديم هم پاي مان را در كفش اش بگذاريم و هم با او يكي به دو كنيم كه هم تنها نباشد و هم از غصه پرداخت حقوق به كارمندان بيرون بيايد و به زندگي اميدوار شود...

*"مصري": چرا باید ۴ میلیون کارمند داشته باشیم و این همه حقوق بدهیم؟

صاف صادق ايراني: احسنت بر مصري عزيز! واقعن چرا؟! شما و همكاران گُل مجلسي تان كلي زحمت مي كشيد و ميلياردها هزينه مي كنيد تا از هفتاد خوان رستم عبور كنيد و بتوانيد وارد مجلس شويد تا ناني كه به كف مي آوريد به غفلت نخوريد؛ اما چهار ميليون كارمند از خدا بي خبر(!) بروند سركار و حقوق بگيرند!

مصري جان! به راستي چرا اين همه حقوق به كارمندان مي دهيد؟! جيب هاي تان مگر چه قدر جا دارد كه اين همه حقوق مي دهيد و هيچ گاه تار عنكبوت نمي بندد اما جيب هاي كارمندان كه اين همه از شما و امثال شما حقوق مي گيرند همان ده روز اول ماه هزينه مي كنند و بيست روز بعد بايد دنبال آه بگردند كه با ناله سودا كنند!

 

*"مصری" در اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرها و کلان شهرهای کشور: در کشور شاهد ازدیاد قوانین هستیم. تعدد قوانین موجب ایجاد مزاحمت می‌شود.  قوانینی داریم مربوط به ده‌ها سال پیش كه امروز هیچ کاربردی ندارند و باید حذف شوند.

صاف صادق ايراني: عزيز مصري! خودتان را ناراحت نكنيد و اصلن هم نگران نباشيد. در انتخابات اسفند ماه مجلس شوراي اسلامي نمايندگان شايسته، كاربلد و مخلص جاي نمايندگان فعلي خواهند آمد و به دغدغه هاي شما پايان خواهند داد و شما مي توانيد برويد در كنج خانه بنشينيد و گذر عمر ببينيد...

  

*"مصري" با اشاره به تعدد مراکز تصمیم گیری در کشور: با پول نفت دستگاه های متعددی تعریف و آنها هم برای خود وظایفی تعریف کرده‌اند. این دستگاه‌های متعدد هم هزینه‌بر است و هم موجب بروکراسی سنگین اداری در کشور شده‌اند.

ايراني: اي بابا! ما كه گفتيم شما نگران نباشيد! از آنجا كه صادرات نفت مان كاهش پيدا كرده و درآمد دولت تنها كفاف پرداخت حقوق شما مجلسيان خواهد بود؛ ديگر اعتباري نمي ماند كه بخواهند بدهند به دستگاه هاي متعدد برشمرده شده و هكذا چهار ميليون كارمندي كه از جيب تان حقوق پرداخت مي كرديد!!

 

*"مصری": در برخی کشورها تعداد مجموع کارمندان آنها به ۱۰ هزار نفر هم نمی‌رسد، اما ما چهار میلیون کارمند داریم و مجبوریم عمده بودجه کشور را صرف حقوق و دستمزد این افراد کنیم.

صاف صادق ايراني: البته از اين كه غصه تعداد كم كارمندان برخي كشورهاي خارجي را هم مي خوريد از شما ممنونيم اما مي توانيد به جاي صادرات كالاهاي غير نفتي كه اين روزها رونق لازم را ندارد، بسياري از كارمندان مازاد(!) را صادر كنيد و در حقيقت از وجودشان خلاص(!) شويد كه مجبور نباشيد عمده بودجه کشور را صرف حقوق و دستمزد این افراد کنید!!

كافي است در مجلس به " تعدد قوانین- كه البته اين بار موجب ایجاد مزاحمت نمی‌شود و بلكه سبب ارتقاي(!) صادرات كارمند خواهد شد- بيفزاييد!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید