امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

در نشستی، ببخشید، در برخاستی، مسوولان آبفا و شهرداری اهواز پس از ساعت ها بحث و بررسی در موارد مختلف حوزه های کاری خود از جمله حوزه هایی که به حوضچه های هم پرتاب می کنند یا به عبارت بهترتر، پاس و تقدیم می کنند- به تفاهم رسیدند.

البته، بلافاصله بعد از رسیدن به تفاهم، آن را هم کشیدند که شما خوانندگان و بینندگان گرامی آغاز به کار عملی این تفاهم بی نامه را- در این دو عکسی که به دید شما رسانده ایم- ببینید و حط وافر ببرید!!

گفته می شود: قرار است شاه کار های این چنینی و هکذا آن چنانی این دو دستگاه در چند نمایشگاه بین المللی و بین المحلی در داخل و خارج از کشور به نمایش دربیاید تا خارجی ها دریابند که با هیچ و پوچ و تنها با بی خیالی و روزمرگی می توان از سد همه ی مشکل ها گذشت و حتا پشت سر خود را هم نگاه نکرد!

در حقیقت، اگر کارهای مان را مستند نکنیم به مرور زمان آب ها که از آسیاب بیفتند، خیابان ها، جاده ها، رودخانه ها، دریاها، گرد و غبارها و چند نقطه ها- اگر هزار مشکل پیش پا و جلوی دیدمان بگذارند و نیز از ۳۶۵ روز و شب مان ۳۷۰ روز و شب مان خاکی باشد- باز از ویرمان می روند و فراموش می شوند و تنها شاه کارهایی از این قبیل از آبفا و شهرداری اهواز است که حال شهروندان را خوش می کنند!!

برای مثال: چنین شاه کارهایی اگر در جای جای اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان و حتا در دیگر استان های کشور ایجاد شوند مثل موانع مختلف خیابان ها، هم در کاهش تصادف و ترافیک تاثیر دارند و هم مثل پارک ها و بوستان ها می توان از آن ها برای کاشت گل و گیاه و در نهایت اقامتگاه پرندگان و دیگر جَک و جانوران بهره برد!!

البته تا همین جای کار هم از خودروها که با عبور خود از دل این شاه کارها نخاله های اضافه را به اطراف پرتاب کرده اند و نیز بر و بچه هایی که تایرها را با خود بردند تا تایر سواری کنن، تشکر می کنیم.

همچنین از شهرداری و آبفا بابت نظارت و تماشا بر امور قدردانی می کنیم و امیدواریم با وحدت بیش از پیش خود، امر تماشای شان را توسعه دهند!!

مکان عکس ها: اهواز- زیتون کارمندی- فلکه چیتا یا مینا

زمان عکس بالا ششم تیرماه ۱۴۰۱ و زمان عکس پایین ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ است.

* صاف صادق اهوازی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید