امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پارك دوبله تا چوبله در كلان روستاي اهواز توسط خود رانندگلان آزاد اعلام شد!!

يك مقام آگاه در مسايل طنز و طنازي با اعلام اين خبر به خبرنگار ما گفت: اهواز عنوان كلان شهر را به خود گرفته اما در حقيقت فقط از نظر وسعت جغرافيايي و آمار جمعيتي نام كلان را يدك مي كشد و مردم آن از كم ترين امكانات رفاهي و آب و هوايي برخوردارند؛ اگرچه خيلي چيزها در اين شهرستان آزاد است و همه هم راضي و خشنود هستند!

بچه نفتون افزود: از جمله آزادي هايي كه اين شهرستان دارد و در ديگر شهرستان ها كمتر ديده مي شود؛ پارك هاي دوبله و سوبله و چوبله و بالاتر است!

او گفت: البته در اين قبيل پارك ها كسي هم ناراضي نيست و همه راضي اند؛ چون وقتي پاركينگ به اندازه كافي نباشد و اماكن تجاري هم پاركينگ نداشته باشند و به جاي ايجاد پاركينگ، پاساژ و مغازه ساخته باشند بايد هم در خيابان ها خودروها دوبله به بالا پارك كنند!

بچه نفتون يادآور شد: البته تر اين كه اين مورد آزادي پارك در اهواز اصلن و ابدن به مسوولان برنمي گردد و فقط به برخي رانندگان عزيز مربوط مي شود كه در پارك خودروهاي شان نه درب پاركينگ منازل كنار خيابان ها مي شناسند و نه عرض خيابان ها را نگاه مي كنند و فقط هدف شان انجام امور در اسرع وقت است!

اين طناز نفتوني تصريح كرد: اگر در آينده نزديك ديديد برخي رانندگان در وسط خيابان ها يا حتا اتوبان ها پارك كرده اند و دارند با جداول روزنامه يا مجله ور مي روند يا سر درگوشي هاي شان برده اند و دارند در واتساپ و تلگرام و اينستگرام روزگار مي گذرانند ايراد نگيريد كه در آينده خيابان ها آنچنان از خودرو لبريز خواهد شد كه عابران پياده زودتر از خودروداران به مقصدشان خواهند رسيد؛ اگرچه دولت ها اين مورد را نمي خواهند و عقيده دارند هر ايراني بايد يك خودرو پرايد داشته باشد تا بهتر بتواند مفهوم زندگي و مرگ را درك كند! چرا كه گفته اند: آمار جمعيتي بالا رفته و ممكن است نان به اندازه كافي گير پايين رفتگان از خط فقر نيايد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید