امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

در پي اعلام تعطيلي ادارات و دستگاه های اجرایی سطح خوزستان از سوي استاندار در روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ به علت افزایش دما، "سي سي بي اهوازي" مسوول" ايستگاه نشاط" روزنامه شهر مردم كه البته هيچ ارتباط و وابستگي هم با بي بي سي اهوازي ندارد ضمن اعتراض و انتقاد به اين تعطيلي اعلام كرد: در روز چهارشنبه در ايستگاه نشاط تحصن خواهد كرد!

به گزارش بچه نفتون، در اطلاعيه سي سي بي اهوازي آمده است: "مسوولان خدمتگزار و هميشه جوان كه در نزد ما هم محبوب هستيد و هم عزيز؛ ما را از گرما نترسانيد؛ ما مرد گرما و شرجي و گرد و غبار و ريزگرد و سيل و سيلاب و نيز آب هاي آشاميدني روخانه ي كاروني هستيم كه از فاضلاب تغذيه مي كند اما با كمي كلر دمارش را درمي آورند!!

آري! ما حاضريم مانند مُلا كه هيچ روزي به مكتب نمي رفت جز جمعه، پنج شنبه و جمعه هم كه تعطيل است بر سر كار بياييم و كار كنيم حتا اگر برق هاي ادارات مان هم رفته باشند. ما تا روزنامه دم دست مان هست- كه توليد داخل است- غمي نداريم و خود را باد مي زنيم و در مصرف برق صرفه جويي كه هيچ، اصلن برق مصرف نمي كنيم!

براي ما افت دارد كه به خاطر افزايش دما آن هم 49 درجه يا بيشتر تعطيل بشويم و برويم در خانه زير كولرهاي گازي ساخت كشورهاي خارجكي از جمله همين مرگ بر امريكا بنشينيم و قيافه بگيريم؛ در حالي كه از ترس گرما به خانه هاي مان فرار كرده ايم!

بنابراين، ما اهالي ايستگاه نشاط به همراه بروبچ وب سایت حبیب نیوز از استادمان صاف صادق اهوازي گرفته تا بچه نفتون و كاكانبو و كامبيز آب به چاله ريز و چارتيه و گالش پوش و غيره- كه يك تيم 50 نفره هستند- از همين تريبون مراتب اعتراض خود را از تعطيلي چهارشنبه و ديگر تعطيلي هايي كه در آينده اطلاع رسانی خواهند شد؛ اعلام مي كنيم و براي اين كه نشان دهيم ما مرد گرما و شرجي هستيم، نه بازن نشسته؛ در ايستگاه نشاط- آن هم بدون برق و روشن كردن كولر يا پنكه و حتا استفاده از بادبزن هاي حصيري- مي نشينيم و با روزنامه هاي باطله خود را باد مي زنيم تا لااقل اين جريده ها به يك دردي بخورند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید