امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بعضي وقت ها به نوشته هاي خودم شك مي كنم! از اين بابت كه يا نگارنده درست و حسابي درباره موضوعي نمي نويسد و مسوولان را متوجه موضوع نمي كند يا مسوولان وقت خواندن مطالب نگارنده را ندارند؛ يا اگر هم مي خوانند پشت گوش مي اندازند و مي گويند: "بي خيال! از اين چيزها زياد مي نويسند ولي ما صلاح كار خويش بهتر از شهروندان مي دانيم." يا اين كه به مسايل مهم تري مي انديشند كه نه تنها ما از آن ها خبر نداريم كه برخي اوقات هم خودشان خبر ندارند! و هكذا رسيدگي به مسايل، مشاكل و معاضل شهر و خيابان ها كه روزانه و حتا هر ساعت يا هر دقيقه شهروندان با آن ها سروكار دارند و حتا گرد و خاک و دود و چند نقطه هم استنشاق مي كنند؛ اهميت چنداني ندارند كه اگر داشتند نيازي به نوشتن ما نبود!!

به هر روي، روي سخن امروزمان با مدير منطقه سه شهرداري اهواز است؛ شهرداري كه حتمن الفباي مديريت را مي داند و به مناطق مختلف حوزه مسووليت اش سركشي مي كند و هميشه هم پشت ميز دفتر كارش نشسته نيست و گاه گاهي هم برمي خيزد و بي آن كه سوار خودروي اداري اش شود، در خيابان ها پياده روي مي كند تا بهتر بتواند وضعيت گرد و غبار شناسي و نیز آب در خیابان به هوا پاشی را تشخيص دهد!

شهرداري كه چاله چوله، كنده كاري، دست انداز و موانع فت و فراوان را- كه سينه خيابان ها را زخم هايي ناجور زده- ديده است و نيز باصطلاح ترميم آسفالت بعضي نقاط حفاري شده را كه به شهروندان دهن كجي مي كند!

جناب يوسفي حتمن از پشت ميز كارش هم مي تواند وضعيت آسفال خيابان ها را ببيند و دعاهايي كه هر روز عابران و رانندگان خودروها براي او و همكاران شان مي كنند!

مدير منطقه حتمن يك عمر تجربه و تخصص مديريتي در امور شهري و روستايي و حتا استاني و شايد هم كشوري در كارنامه خود دارد و بي شك اشتباهي در منطقه سه اهواز نشسته و بايد پله هاي ترقي را همين امروز طي كند و شهردار يكي از كلان شهرهاي كشور شود!

نگارنده به عنوان يكي از اهالي حوزه مسووليت جناب مدير منطقه سه، از جناب شاعري شهردار دوست داشتني منتخب شوراي اسلامي شهر اهواز انتظار دارم زمينه هاي ارتقاي شهردار منطقه سه اهواز را- كه گويا منطقه زيتون كارمندي اهواز از زير حوزه مديريت ايشان حذف شده يا به قولي زير پونز رفته و ديده نمي شود- فراهم كند كه لااقل با رفتن ايشان و آمدن مدير جديد منطقه، پونز روي نقشه زيتون كارمندي اهواز برداشته شود و خياباني كه در عكس مي بينيد(زمرد- بين شهيد جهانگيري و عباسي) لااقل ديده شود! خياباني كه 6 ماه است به امان خدا رها شده و روزانه چند كيلو خاك به دهان و ريه هاي شهروندان مي رود و خواهد رفت؛ اگر همچنان زير پونز جناب مدير باشد!

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید