امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

*روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی گفت:" ۲۰ میلیارد یورو کالا صادر شده، اما ارز آن بازنگشته است./ ناچاریم تصمیم‌های حادی بگیریم."

بچه نفتون: ای داد و بی داد و ای دل غافل! این دیگر چه تدبیری امیدوارانه ای است!! نکند شمار بابک زنجانی ها زیاد شد یا این که یاران اش دارند از او خط می گیرند و صادرات را سر و سامان می بخشند!! اما جرا ارزهایش برنمی گردد که شیشه دل برخی از رییسان مان نشکند؟!

اما به گمانم از این خبرها نیست و این قبیل افراد به احتمال زیاد ماست ها را دوغ کرده اند و همش زیر سر مردم عادی است که در این کارهای صادرات و واردات ورود کرده اند اما نظارت نمی کنند و در حقیقت وظایف شان را به درستی انجام نمی دهند!!

حتمن این عوامان فکر می کنند چون جناب روحانی و هیات محترم دولت اش با شعار "تدبیر و امید" به بر عالم و آدم و چند نقطه صادقانه و بی منت و خاصانه و خاضعانه و با شناسنامه خدمت می کنند و فکر می کنند دیگران یعنی همین عوام تمام کارها را انجام می دهند که نمی دهند؛ برای همین است که وضعیت قاراشمیش یا شاید هم کیشمیش شده که کالا صادر می شود اما با عرض معذرت، ارزی وارد نمی شود و در نتیجه وضعیت بودجه به هم می ریزد و دولت در دادن هدیه یارانه و نیز اون چیز که یک معیشت با خود دارد و اسمش یادم رفته! وا می ماند و نمی داند چه کند و چه نکند؛ هر چند که هر روز صبح ده دوازده صفحه آچار صحبت می کند و رسانه ها هم کپی می کنند و مردم هم چه عاشقانه و با ولع می خوانند و حظ وافر می برند!!

بله! نگارنده هم عقیده دارد: حضرت والا یعنی جناب روحانی باید تصمیم های حاد بگیرند و هرچه مشاکل، مسایل، معاضل و کلن کارهای نکرده و به ذهن نرسیده و هنوز کشف نشده و نیز خلاف ملافی اگر هست که هست بیندازند گردن چاق عوام تا خودشان باشند که دیگر دولت را در این روزهای کرونایی تنها نگذارند تا نه به تدبیر دولت مردان مان خدشه ای وارد شود و در نتیجه ناکارآمد شود و از سوی دیگر، نه "امید" شان دربرگشت ارز حاصل از صادرات ناامید شود!!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید