امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 *جهانگیری: کالاهای اساسی باید به وفور و با قیمت مناسب در اختیار مردم باشد

بچه نفتون: حتمن اسحاق جان عزیز! جناب عالی اصلن و ابدن نه نگران باشید و نه در فکر مردم که یکی بخواهد سواستفاده بکند و یک مرتبه بپرد وسط میدان و برای خودش به در حلقه بزند و"صنما" و"منما" بگوید و باقی قضایا که خدای ناکرده ممکن است موجب حرکات موزون شود! 

اصلن چرا نصایح استاد "صاف صادق اهوازی" را نخوانیم که به نگارنده فرموده است: " از آقا زاده های عزیز و گل و بلبل برخی مسوولان- که همیشه از آن ها به نیکی یاد می شود- خواهش کنید که با ارز، ببخشید، عرض معذرت یک تُک پا زحمت بکشند و بروند با گرفتن ارزهای مختلف از جاهایی که فقط خودشان می دانند، کالاهای اساسی مورد نظر جناب جهانگیری را بخرند.

البته ما پیشنهاد می کنیم: عزیزان آقازاده از درِ منزل هاله نورمان یعنی برادر عزیزمان جناب محمود احمدی نژاد- که هنوز در رسیدگی به امور شهروندان گرفتار در دام مشکل ها، نامه پاراف می کند- مایحتاج ضروری را- که به وفور یافت می شود- بخرند و سپس همانند بشکه های نفت، شبانه ببرند سر سفره های مردم بگذارند که حتا حضرت مولوی هم در این زمان اگر در قید حیات و هکذا حیاط بود، یقینن در دیوان شمس اش به جای "چراغ" از "کلید" برای برای یافتن انسان از جمله "تدبیر و امید" استفاده می کرد که امروزه هم فت و فراوان است و هم دیگر نه دیو و دد و نه کرونایی وجود دارد که بخواهد از آن ها ملول و مشوش باشد!!"

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید