امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سوگند منتخبان یازدهم و مسوولیت معیشت مردم

بچه نفتون: وقتی به عکس های برخی مراسم و آیین ها، نشست ها و برخاست ها و غیره های دیگری با حضور مسوولان محترم و همیشه دلسوز و خدمتگزار مردم نگاه می کنم؛ می بینم در این دوران کرونایی برخی از این عزیزان تلاشگر دم به دم به فکر مردم هستند و طرح های فاصله گذاری های اجتماعی و فیزیکی،هندسه ای و جبری و هکذا هوشمند را به اجرا می گذارند و از مردم می خواهند این طرح ها رعایت کنند؛ اما مگر مردم رعایت نمی کنند؟!! باور بفرمایید مسوولان وقتی بی خیالی عده ای از مردم را می بینند بی نهایت غصه می خورند و برای خوردن هم به ناچار باید ماسک شان را بردارند و آن وقت عکاسان همیشه حاضر در مجالس سریع عکس می گیرند و منتشر می کنند!!

در حقیقت این عزیزان رطب خور، ببخشید، غصه خور که مرتب هم زحمت می کشند و لطف می کنند افزایش آمار کرونا در استان ها و نیز کشور را به پای مردم می نویسند؛ می بینید چه گونه فاصله گذاری های طرح و اجرا شده را رعایت می کند!!؟ البته پیش از دیدن به نصیحت زنده یاد "سهراب سپهری" که فرمود:" چشم ها را باید شست/ جور دیگر باید دید" عمل کنید!

نگارنده از دیدن این عکس و دیگر عکس هایی که به راحتی می توان در خبرگزاری ها دید، عشق می کنم و از این عزیزان رعایت کننده فاصله گذاری های اجتماعی و فیزیکی و غیره در دوران کرونایی می خواهم کمی هم بی خیال و به فکر خود باشند و این قدر کرونا را جدی نگیرند و خیلی آرام و راحت به کار و زندگی خودشان برسند. همین...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید