امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رسانه ها نوشتند: "موز به مرز 20 هزار تومان رسید" در حالي كه هنوز نرسيده و 19 هزار و 500 تومان است! يعني اين كه شما مي روي و يك كيلو موز مي خري و دو برگ ده هزار توماني تحويل فروشنده مي دهي و او هم با احترام تمام يك 500 توماني خشك تحويل ات مي دهد و مي گويد: خيرش را ببيني و به سلامي نوش جان كني. البته فرقي نمي كند كه كارت بانكي تحويل بدهي؛ چون معمولن ده روز مانده به آخر ماه كارت های عابر بانک خالي است و فقط بايد ته جيب هايت را بتكاني تا بتواني اسكناسي بيابي و خرج كني!

به هر روي، بعد از خريد موزه ها مي روي خانه و مي شويي و پس از گذاشتن در يخچال و سرد شدن مي گذاري در سيني و بروبچ را جمع مي كني و شروع مي كنيد به نوش جان كردن موزها و اصلن و ابدن هم فكر 19 هزار و 500 تومان نمي كني كه خداي ناكرده توي گلويت نگيرد و بر و بچ مجبور شوند با دوتا پس گردني از سرفه كردن خلاص ات كنند!

آقاجان! درسته كه وضعت خوبه و نيمي از حقوق روزانه ات را داده اي موز خريدي ولي فقط خودتي و بر و بچ و ميهماني كه نداري و كسي هم دنبالت نكرده؛ پس با آرامش و تسلط بر اعصاب، خوب موز را بجو؛ يعني با دندان هاي آسيا خوب موز را له كن و بعد مانند هلو بگو برو توي گلو و موز بيچاره هم مي رود پايين و شما هم نفس راحتي مي كشي و سپس ضمن تشكر از خداوند براي تداوم دولت جناب روحاني به ويژه سلامتي خود ايشان از اين كه آنچنان رونق اقتصادي ايجاد كرده كه جناب عالي و ديگر مردم عزيز نيازي به پول يارانه نداريد و فقط ده روز مانده تا گرفتن حقوق، لازم است غم و اندوه بخوريد كه آن هم از ديدگاه ما ضرر ندارد و بهتر از شكم خالي است!!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید