امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 کارت بازی ۳ ستاره خارجی فولاد به دلیل رعایت نشدن دستورالعمل ناظر بر قراردادها صادر نشد تا این بازیکنان هفته نخست لیگ برتر را از دست بدهند.

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، فولاد چهارشنبه در چارچوب هفته نخست بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

فولاد در شرایطی قرار است در این بازی حضور پیدا کند که سه بازیکن خارجی خود را در اختیار ندارد. موسی کولیبالی، کریستوفر کنت و گادوین منشا سه بازیکن فولاد هستند که سازمان لیگ فوتبال به دلیل نقص در مدارک و رعایت نکردن بندهایی از دستورالعمل ناظر بر قراردادهای ورزشی، کارت بازی‌شان را صادر نکرده است.

براساس پیگیری‌ خبرنگار ایسنا، باشگاه فولاد مالیات قرارداد این بازیکنان را به عهده گرفته است که در تضاد با دستورالعمل جدید سازمان لیگ فوتبال است.

همچنین میزان آپشن این سه بازیکن بیش از ۲۰ درصد از مبلغ پایه قرارداد بوده که دومین دلیل سازمان لیگ برای صادر نکردن کارت بازی کولیبالی، منشا و کنت است.

البته نقض دستورالعمل منحصر به این دو مورد نمی‌شود و باشگاه فولاد پرداخت حق عضویت بازیکن را هم در تعهدات باشگاه قید کرده تا در نهایت سازمان لیگ برای سه ستاره خارجی فولاد کارت بازی صادر نکند.

در کنار این سه بازیکن، کارت بازی اولی گلادیسون، مربی بدنساز جدید فولاد که به تازگی به این تیم پیوسته هم به دلیل نقص مدارک صادر نشده است.

حالا باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه فولاد می‌توانند با حل نقص مدارک گولادیسون و نقیضه‌های موجود در قرارداد کولیبالی، کنت و منشا از چهار عضو خارجی‌اش در دیدار هفته دوم مقابل صنعت نفت آبادان استفاده کند؟

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید