امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آخرین خبر از نیمکت سرمربیگری فولاد

در حالی که شایعات زیادی درباره استخدام سرمربی کروات برای فولاد به وجود آمد اما مدیرعامل باشگاه موضوعات موجود را رد کرد.

به گزارش حبیب خبر از"ورزش سه"، یکی از شایعاتی که در ۴۸ ساعت گذشته در خصوص باشگاه فولاد خوزستان به وجود آمد، استخدام سرمربی اهل کرواسی برای هدایت این تیم بود.

موضوعی که باعث شد صحت و سقم آن را در تماس با حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد جویا شویم. او که علاقه‌ای برای مصاحبه نداشت، در گفت و گویی خیلی کوتاه اطلاع داد که چنین موضوعی اصلا وجود ندارد و نامی از مربی کروات به میان نیامده است.

هر چند که در این بین شایعات زیادی در خصوص جذب مربی خارجی برای فولاد وجود داشت که ثابت می‌کند اختلاف نظر بین برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه وجود داشته اما حالا با مصاحبه شعبانی ثابت می‌شود که این موضوع استخدام سرمربی کرواسی به طور کامل از موضوعیت افتاده و رسمیت ندارد.

با این حال طبق اطلاعی که خبرنگار ورزش سه به دست آورده، قرارداد علیرضا منصوریان که هنگام پیوستن به این تیم برای ۱۵ ماه (یک فصل و سه ماه) بسته شده بود، با توجه به نتایج به دست آمده و بندهای موجود، برای لیگ بیست و سوم هم تمدید شده و منصوریان هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

آن طور که از باشگاه فولاد خبر می‌رسد، آن‌ها مذاکره با لیست مدنظر منصوریان برای تمدید بازیکنان قبلی و جذب باریکنان جدید را با جدیت پیش برده و از شنبه هفته آینده طبق نظر حبیب رضایی، رئیس هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل رسما وارد بازار نقل و انتقالات می‌شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید