امروز:
چهارشنبه - 13 تير - 1403
ساعت :

  نفت مسجد سلیمان در یک قدمی سقوط

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی برای نفت مسجد سلیمان از اهمیت زیادی برخوردار بود. آنها که در بازی قبلی خود توانسته بودند ذوب‌آهن را شکست دهند امیدواری زیادی داشتند در اهواز به سه امتیاز کامل دست پیدا کنند تا شانس‌ خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش دهند.

فولاد در دقیقه 58 به گل رسید، محمدنژاد از جناح چپ توپ را بر روی دروازه نفت مسجد سلیمان سانتر کرد و حزباوی توپ را به تور چسباند تا تیمش به سه امتیاز این بازی خانگی دست پیدا کند.

با این پیروزی فولاد خوزستان امتیازات خود را به 37 رساند تا در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد و نفت مسجد سلیمان با قبول شکست در این مسابقه 16امتیازی باقی ماند تا خطر سقوط را بیشتر از همیشه حس کند.

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت - محمد امین حزباوی (عارف آقاسی) - محمد نژادمهدی - مهدی شیری - وحید حیدریه - سینا مریدی (آلگریا) - محمد آبشک (بوحمدان) - روبرتو تورس - سعید واسعی (دژاگه) - علیرضا کوشکی (محمد غبیشاوی) - ساسان انصاری

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

سینا بختیاری‌نسب، عقیل کعبی، سینا عبداللهی، امین هاشمی‌فرد، مسلم مجدمی، محمدمهدی احمدی (بابایی)، محمد خرم‌الحسینی (رضا یزدان دوست)، میثم نقی‌زاده (رضا مغانلو)، آریا برزگر، پیمان رنجبری و علی کیانی‌فر (رضا دهقانی)

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید