امروز:
چهارشنبه - 13 تير - 1403
ساعت :

از چهره های سیاسی تکراری خسته شده ایم!

 یک روزنامه نگار خوزستانی، استقبال چهل درصدی مردم از انتخابات ریاست جمهوری را وجود چهره های تکراری در این عرصه دانست و گفت: یکی از مشکل های عمده کشور در چند دهه اخیر این است که نتوانسته دست کم صد نیروی جوان در حوزه مدیریت کلان تربیت و معرفی کند.

 به گزارش حبیب خبر، "هوشنگ نوبخت" در گفت و گو با یکی از رسانه های پایتخت افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله و شرایط بحرانی و سخت آن دوران سبب شد که جوانان سراسر کشور در این میدان پر از آزمون و خطا حضور یابند و در یک بستر بزرگ فرهنگی، نظامی، سیاسی و اجتماعی در بسیاری امور آبدیده شوند، مسوولیت بپذیرند و پس از جنگ در خیلی کرسی ها با اعتماد به نفس ورود کرده و خود را مدعی بدانند و تا کنون نیز همین نسل در همه عرصه ها و رویدادها پیشرو بوده اند؛ چون پس از پایان جنگ، برنامه ای برای پرورش نسل های جوان و تحصیلکرده در حوزه های مختلف نداشتیم و همین است که اسطوره های زمان جنگ ما همچون «محسن رضایی» یا «محمدباقر قالیباف» که باید راهنما و مشاور مدیران جوان باشند در همه عرصه ها حضور دارند.

 نوبخت گفت: مردم به رغم وجود مشکل های بسیار اقتصادی و فرهنگی اما کشور و سرنوشت شان را دوست دارند و دنبال تحول و رسیدن به نقطه های مطلوب اند اما از حضور چهره های سنتی و تکراری در چند دهه اخیر خسته شده اند و رغبتی برای آزمودن آدم های آزموده در هر دو جناح را ندارند!

 مدیرمسوول پایگاه خبری "میراث مام میهن" کشور را نیازمند تحول در حوزه حکمرانی سیاسی دانست و یادآور شد: بپذیریم که نسل امروز گرایش شدید و عجیبی به تحول های اساسی دارد. دنیا را در لحظه رصد می کند و مطالباتی متفاوت از نسل های گذشته دارد و نیاز است که سران کشور در این حوزه تدبیر کنند.

 نیروهای باسواد، جوان، جهادی، متعهد و متخصص امروزی را پرورش داده و میدان دهند که ناچار نشویم در انتخابات به سوی کسانی برویم که گاه توان جسمانی مناسبی هم برای رفع امور روزمره خود ندارند!

 او بازگو کرد: انتخابات این دوره در اوج پختگی و امنیت کامل برگزار شد. صداوسیما عملکرد بدی نداشت و البته بهتر از این می تواند در حوزه تبلیغ عمل کند. رای بالای دکتر پزشکیان نشان داد که انتخابات کشور برعکس آن چه رسانه های معاند می گفتند، مهندسی نبود و دور دوم هم قطعا شانه به شانه و حساس پیش خواهد رفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید