امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 نمایندگان خوزستان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف حریفان خود می روند.

 روز دوم این مرحله از رقابت های جام حذفی، امروز ۲۱ دی ماه برگزار می شود که سه نماینده خوزستان از ساعت ۱۴ در دیدارهایی خارج از خانه برای صعود از این مرحله تلاش می کنند

 

آرمان گهر - استقلال ملاثانی

دو تیم لیگ یکی آرمان گهر و استقلال ملاثانی در حالی در سیرجان رو در روی هم قرار می گیرند که یک بار دیگر نیز در هفته ششم لیگ یک به مصاف هم رفته بودند و آن دیدار با تساوی به پایان رسیده بود.

اما اکنون سرمربی استقلالی ها تغییر کرده و اولین حضور رسمی روی نیمکت ملاثانی را در بازی با آرمان گهر تجربه می کند، دیداری که می تواند عیار فریسات و تیمش برای نیم فصل دوم لیگ یک نشان دهد.

 

ملوان - نفت مسجدسلیمان

نفتی ها یک هفته پیش نیز در آخرین بازی نیم فصل با ملوان دیدار کردند، بازی که مسجدسلیمانی ها با چندین پرواز خود را به انزلی رساندند.

اگرچه نفت در این بازی همچون چند دیدار قبلی شکست خورد اما دریافت تنها یک گل برخلاف شکست های سنگین قبل، نشان از روند بهتر شاگردان اشکش دارد.

نفتی ها در تلاش هستندباخت برابر ملوان را در جام حذفی جبران کنند، هرچند تیم ملوان نیز تیمی سختکوشی است.

 

پیکان – استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که در هفته های پایانی نیم فصل نخست لیگ یک، به شرایط بهتری رسید و کم کم خود را از رده های پایین جدول به رده هفتم رساند، مطمئنا حریف آسانی برای پیکان مجتبی حسینی نیست.

پیکان هم که در لیگ برتر در جایگاه مناسبی قرار ندارد، مطمئنا برای جبران ناکامی ها در لیگ برتر انگیزه فراوانی برای موفقیت در جام حذفی دارد.

این بازی که تقابل قهرمان سابق لیگ برتر و پیکان لیگ برتری است، می تواند دیدنی باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید