امروز:
چهارشنبه - 13 تير - 1403
ساعت :

دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان,ترکیب پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان

 
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته ششم لیگ بیست و دوم مشخص شد.
 

 تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، فردا شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

 

شاید کسی دقت نکرده باشد اما «نفت مسجدسلیمان» یکی از تیم‌هایی بود که به نسبت بودجه‌اش خریدهای مناسبی در فصل نقل و انتقالات انجام داد؛ خریدهایی که حالا یکی‌یکی جواب تلاش مهاجری برای آمدن‌شان به این تیم را پاسخ می‌دهند.

 

«پیمان رنجبری»، «سامان نریمان‌جهان»، «امیرحسین کریمی» و «رضا دهقانی» ۴خریدی هستند که در ۵ هفته ابتدایی تاکنون برای مهاجری و تیمش گل‌زنی کرده‌اند. رنجبری حتی در جمع بهترین گلزنان لیگ هم قرار گرفته است.

او که در فصل گذشته در مجموع ۲۹ بازی برای پیکان ۳ گل زده بود حالا در ۵ بازی برای مسجدسلیمان ۳ گل به ثمر رسانده است.

 

«اسماعیل بابایی» دیگر خرید نفتی‌ها در خط هافبک هم با عملکرد درخشانش کاپیتان باتجربه نفتی‌ها را نیمکت‌نشین کرد و «سعید جلالی‌راد» با عملکرد درخشانش مقابل استقلال، حضورش در قفس توری جنوبی‌ها را ثابت کرد تا حالا آماده بازی با پرسپولیس شود.

 

گل‌محمدی، حالا برای دیدار هفته ششم مقابل شاگردان مهاجری، باید فکر مهمی برای این خریدهای کلیدی مهاجری کند.

بازیکنانی که حتما گره در کار قرمزهای پایتخت خواهند انداخت.

 

 عالیشاه غایب بزرگ سرخ پوشان

با توجه به مشکلی که در جریان دیدار پرسپولیس برابر هوادار برای امید عالیشاه، کاپیتان سرخ‌پوشان رخ داد، این بازیکن فعلا از میادین فوتبال دور است.

 

با این تفاسیر و با توجه به زمان کم تا برگزاری بازی های هفته ششم لیگ برتر، کاپیتان اول سرخ‌ها در این فصل در سفر به مسجدسلیمان، پرسپولیسی ها را همراهی نمی‌کند و غایب سفر پیش روی قرمزها به شهر اولین ها خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، دیاباته و یورگن لوکادیا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید