امروز:
شنبه - 9 تير - 1403
ساعت :

واکنش کمیته انضباطی هیات فوتبال خوزستان به اتفاقات بازی یاران اهواز - صیاد شیرازی کارون

کمیته انضباطی هیات فوتبال خوزستان به اتفاقات بازی دوتیم یاران اهواز-صیاد شیرازی کارون واکنش نشان داد.

به گزارش حبیب خبر، هیات فوتبال استان خوزستان اعلام کرد: "کمیته انضباطی در انتظار گزارش اتفاق های رقم خورده در دیدار دوتیم یاران اهواز و صیاد شیرازی کارون است. به محض وصول گزارش مقامات رسمی مسابقه و اخذ دفاعیه‌های لازم درباره موضوع تصمیم گیری خواهد کرد و مقصرین و متخلفین با تنبیهات شدید انضباطی مواجه خواهند شد.

گفتنی است: عصر روز چهارشنبه اول تیرماه دیدار دو تیم صیاد شیرازی کارون و یاران اهواز از سری مسابقات لیگ زیر ۱۵ سال خوزستان در زمین چمن گیت بوستان اهواز برگزار شد که این دیدار به دلیل اعتراضات و حمله ور شدن به داور این مسابقه به جنجال کشیده شد.

کمیته انضباطی هیات فوتبال خوزستان با توجه به وقوع حوادث این بازی و انجام حرکات غیر ورزشی اعلام کرد: این کمیته ضمن آن که با چنین تخلفاتی به شدت و قاطعیت برخورد می کند از تمام ظرفیت های قانونی در برخورد با تیم متخلف استفاده خواهد کرد و ان شاالله با دقت و سرعت و رعایت عدالت تصمیم قانونی خواهد گرفت.

اهالی فوتبال مطمین باشند در این باره هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد و متخلفان در انتظار برخورد شدید و قاطع کمیته انضباطی باشند تا از تکرار چنین حوادثی در فوتبال پیشگیری شود. در ضمن پرونده این دیدار در کمیته انضباطی با فوریت رسیدگی خواهد شد."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید