امروز:
پنجشنبه - 14 تير - 1403
ساعت :

فولاد پس از ۴ هفته در انتظار برد / جدال مسجدسلیمانی‌های بدون سرمربی با استقلال

 

نمایندگان خوزستان در هفته پازنزدهم لیگ برتر رو در روی حریفان قرار می گیرند.

 

هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر امروز ۲۳ دی ماه برگزار می شود و تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به مصاف رقبای خود می روند.

 

هوادار - نفت آبادان

نفت آبادان که با برد در دربی خوزستان به بازی با هوادار رسیده است، امروز به مصاف هواداری می رود که در جدول در همسایگی آن قرار دارد. نفت با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم و هوادار در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.

آبادانی ها که با وعده تزریق پول، در شرایط روحی بهتری قرار دارند، اگر امروز بتوانند از سد تیم هوادار بگذرند، در صورت لغزش رقبا می توانند در جدول دو پله صعود داشته باشند. این بازی باتوجه به این که تقابل منصوریان و عنایتی دو استقلالی سابق است، می تواند دیدنی باشد.

 

شاگردان منصوریان از ساعت ۱۵ امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم هوادار می روند.

 

نفت مسجدسلیمان – استقلال

نفت که در روزهای گذشته حواشی بسیاری را پشت سرگذاشته و همچنان با آن دست به گریبان است، امروز در حالی رو در روی استقلال تهران قرار می گیرد که فراز کمالوند را به دلیل کناره گیری از هدایت این تیم رو نیمکت خود ندارد. نفتی ها که در رده پانزدهم جدول قرار دارند امروز از استقلالی میزبانی می کنند که در سودای کسب قهرمانی نیم فصل اول است.

 

نفت مسجدسیلمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در خانه پذیرای استقلال تهران است.

 

فولاد – شهرخودرو

فولاد که در هفته های اخیر فرصت سوزی داشته است، امروز برای این که نیم فصل اول را به خوبی پشت سر بگذراند، باید بتواند در خانه از سد شهرخودرو تیم قعر جدولی عبور کند.

البته تیم مشهدی پس از تساوی هفته قبل برابر پرسپولیس از روحیه خوبی برخودار است و مطمئنا حریف دست و پا بسته ای برای فولادی ها نیست. فولاد اگر در این بازی برنده از زمین خارج شود هم پس از چهار هفته به برد رسیده و هم ۲۱ امتیازی می شود و می تواند در صورت لغزش حریفان بالاسری خود، در جدول نیز دو پله صعود داشته باشد.

 

شاگردان نکونام از ساعت ۱۷:۰۰ امروز در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم شهرخودرو می روند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید