امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 یک منبع مطلع اعلام کرد: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که تاکنون با توجه به بضاعت مالی، نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده به شدت با مشکل مالی و نقدینگی مواجه شده است به گونه ای که پس از بازی با تیم فوتبال گل گهر سیرجان پول خرید بلیت هواپیما برای بازگشت از کرمان به مسجدسلیمان را ندارد!

 البته تلاش های دست اندرکاران برای تامین نقدینگی به نتیجه مثبتی منجر نشده است!

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، با توجه به این که بازیکنان تیم نفت تاکنون کمتر از 50 درصد مبلغ قرارداد خود را با باشگاه دریافت کرده اند؛ چنانچه تا فرصت باقی مانده در نیم فصل حداقل 50 درصد مطالبات شان- برابر قراردادهایی که با بازیکنان منعقد شده- پرداخت نشود این بیم وجود دارد که برخی از بازیکنانی که چشم سایر تیم ها را گرفته اند جذب شوند.

 درحالی که اگر تیم هماهنگ و یک دست نفت مسجدسلیمان از حمایت های بیشتری برخوردار شود می توان امیدوار بود که از امیدهای کسب سهمیه در جام باشگاه های آسیا در فصل آینده باشد.

جا دارد مسوولان شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس، مسوولان استان به ویژه استاندار مردمی و ورزش دوست، و وزارت نفت- که هنوز از شهر اولین ها برای کشور درآمد کسب می کند، این تیم مردمی فوتبال را- که یکی از معدود دلخوشی های مردم شهر ثروتمند اما محروم مسجدسلیمان است- پیش از آن که دیر شود، صادقانه حمایت کنند و اقداماتی برای برطرف کردن مشکل مالی بازیکنان به عمل آورند. ان شاا...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید