امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

احداث پیست موتورسواری اهواز با همکاری سپاه

 مسوولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از پروژه پیست موتورسواری در اهواز بازدید کردند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار  کرد: دوم تیرماه مهران همتیان، مدیر بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به همراه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان، از محل ساخت و طراحی پیست موتورسواری در اهواز بازدید کردند.

ابراهیم جوانمردی ادامه داد: با همکاری سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، فدراسیون موتورسواری، اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات موتورسواری استان، قرار است این پیست در اقدامی جهادی به مدت یک هفته در اهواز آماده بهره‌برداری شود.

او گفت: قرار است این پیست با رعایت کامل مسایل ایمنی و استاندارد، در آموزش و ارتقای نیروهای متخصص و برای استعدادیابی ساخته شود. همچنین این پیست به صورتی طراحی شده است که قابل ارتقا بوده و امکان برگزاری مسابقات کشوری را داشته باشد.

او بیان کرد: مسئول بخش موتورسواری فدراسیون همچنین از ورزشگاه غدیر اهواز که ۴۴ هکتار و دارای زمین‌های بسیار است، برای ساخت پیست موتورکراس بازدید داشت.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: همچنین قرار است امروز، جلسه‌ای در شهرداری منطقه یک اهواز برای ساخت یک پیست موتورسواری در کنار پارک ربیع گرفته شود. هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در تلاش است که بر امکانات سخت‌افزاری رشته‌های تحت پوشش بیافزاید تا ضمن جذب علاقه‌مندان، ورزشکاران استان با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید