امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

چند خبر از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

سرپرست تیم نفت آبادان گفت: تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی به خوبی در حال انجام است و بازیکنان برای حضور دوباره در مسابقات از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

مرتضی دهداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام پروتکل های بهداشتی در تمرینات تیم رعایت می‌شود و به طور روزانه رختکن و محل اسکان بازیکنان را ضدعفونی می‌کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

تست کرونا ۲ عضو تیم نفت آبادان مثبت شد

وی عنوان کرد: در آخرین تستی که از اعضای تیم به عمل آمد متاسفانه یکی از بازیکنان و یک عضو کادر تدارکات تیم مبتلا به کرونا بودند که اکنون در قرنطینه هستند و امیدواریم در مرحله بعدی تست‌گیری، نتیجه تست آنها منفی شود.

سرپرست تیم نفت آبادان با بیان اینکه سلامت بازیکنان و کادر تیم برای ما بسیار مهم است گفت: تمام شرایط لازم برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه خانگی، مهیا شده و از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی جای هیچ نگرانی نیست.

برتری نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان

وی بیان کرد: شب گذشته در دومین بازی تدارکاتی خود و برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در خانه به مصاف تیم استقلال خوزستان رفتیم که این دیدار با برتری سه بر ۲ به سود تیم ما به پایان رسید. 

دهداری عنوان کرد: اولین دیدار تدارکاتی ما با تیم فولاد بود که با وجود عملکرد خوب بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم. خوشبختانه تمرینات تیم بسیار مفید بوده و نسبت به آینده بسیار امیدوار هستیم.

وی در پایان گفت: تا این مرحله مسابقات عملکرد خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم در جایگاهی بهتر از جدول قرار بگیریم.

تیم نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روز هشتم تیرماه به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت. نفتی‌ها اکنون با ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید