امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دیدار فولاد و استقلال بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود

 مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان گفت: دیدار تیم‌های فولاد و استقلال که قرار است روز چهارم تیرماه در اهواز برگزار شود بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

عبدالنبی شولی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بنا به تصمیم سازمان لیگ فوتبال، نشست‌های خبری مسابقات باقی‌مانده این فصل از لیگ فوتبال ایران که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعلیق شده بود، به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: پیش از این قرار بود نماینده رسانه‌ها به صورت ویدئویی سوال خود را از سرمربی تیم مربوط مطرح و آن‌ها نیز پاسخگو باشند که این طرح مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفت.

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: قرار شد یک گروه رسانه‌ای توسط هیات فوتبال استان در فضای مجازی تشکیل شود و خبرنگاران با ذکر نام رسانه‌ در اواخر بازی سوالات خود از سرمربیان ۲ تیم را مطرح کنند.  

وی افزود: علاوه بر اینکه مسابقات بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار خواهد شد، تنها تعدادی انگشت‌شماری عکاس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حق دارند برای پوشش تصویری دیدارها به ورزشگاه‌ها بروند.

شولی با بیان اینکه تنها سه عکاس اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را دارند گفت: طبق اعلام سازمان لیگ، تنهاعکاس تیم‌های میزبان، میهمان و سازمان لیگ اجازه ورود به ورزشگاه را دارند.

وی بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم از سوی سازمان لیگ برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در نظر گرفته شده و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی نباشیم.

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: تیم فولاد در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده و تمام موارد اعلام شده از سوی سازمان لیگ را در ورزشگاه خانگی خود انجام داده‌ است اما تیم های نفتی استان در این خصوص همچنان با مشکل مواجه هستند.

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال ۲۱ روز چهارم تیرماه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید