امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حضور نماینده خوزستان در لیگ برتر وزنه‌برداری قطعی شدرئیس هیات وزنه‌برداری خوزستان از حضور نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد عملکرد درخشانی از نماینده خوزستان در این پیکارها باشیم.

سیدعلیرضا قریشی گفت: تیم وزنه برداری ملی حفاری که سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشت، آمادگی خود را برای حضور در رقابت های امسال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار تیم خوزستانی ملی حفاری و مناطق نفتخیز در لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان کشور حضور داشتند گفت: تیم ملی حفاری در لیگ جوانان و بزرگسالان به ترتیب مقام های اول و سوم را کسب کرد و تیم مناطق نفتخیز جنوب عملکرد خوبی در این رقابت ها داشت.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان با بیان اینکه خوزستان قطب اول وزنه برداری کشور به شمار می رود گفت: هنوز حضور تیم مناطق نفتخیز در لیگ برتر مشخص نیست و این موضوع به نظر مسئولان باشگاه بستگی دارد اگرچه دوست داریم که این اتفاق رخ دهد و شاهد حضور این تیم باشیم.

وی افزود: براساس نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمرین تیم های وزنه برداری با رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی در استان خوزستان آغاز شده است و از آنجا که دوران آماده سازی تیم ها حدود سه ماه طول می کشد، مسابقات لیگ برتر در نیمه دوم سال برگزار می شود.

قریشی عنوان کرد: در سال جاری تمرکز ما به بخش بانوان بوده و تلاش می کنیم وزنه برداری بانوان را در سطح استان گسترش دهیم البته برای تحقق این امر نیاز به همکاری همه جانبه است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید