امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ورزش حمیدیه در حال رشد و شکوفایی

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

مدیر کاربلد، متخصص و مُدَبِر در هرکاری صدای موفقیت را گوش نواز می‌کند. این روزها از شهر حمیدیه و به ویژه ورزش این شهر صدای گوش نواز همدلی و اجرای برنامه های هدفگذاری شده در مسیر رشد و شکوفایی ورزش شنیده و دیده می شود.

حضور یک فرماندار کاربلد، مردمی و خروجی واقعی ورزش، همراه با یک مدیر توانمند و صاحب سبک ورزشی در راس اداره ورزش شهرستان و تکمیل کننده این مثلث موفقیت، مردی از تبار کارشناسی ورزش و دارای تدبیر مدیریتی فوتبالی به عنوان رییس هیات فوتبال حمیدیه نوید شکوه ورزشی و شکوفایی مجدد موفقیت یک شهر شده  است.

شهرستان حمیدیه شاید از لحاظ جغرافیایی مساحتی کوچکی دارد اما از لحاظ معنوی و به ویژه در حوزه مقاومت‌ و فرهنگ اسلامی و ورزش بهترین و در حال توسعه و بزرگ تر شدن است.

ورزش حمیدیه در حال رشد و شکوفایی

  هیات فوتبال شهرستان حمیدیه- که درمدت کمتر از شش ماه با حضور "علی جرفی" به عنوان متولی فوتبال جان تازه ای به خود گرفته و اهالی فوتبال این شهر شاهد تحول اساسی همراه با ارایه تقویم هدفگذاری فضای مستطيل سبز فوتبال شده اند- برای نخستین بار توانست ّبا شایستگی سهمیه حضور در رقابت‌های منطقه ای فوتبال کشور را بدست آورد و به عبارت بهتر، فوتبال حمیدیه کشوری شد.

 هم چنین با پیگیری جدی و تشکیل یک تیم فوتسال بانوان برای نخستین بار نام شهرستان حمیدیه در فضای فوتسال بانوان استان مطرح شد و به یقین به زودی شاهد ارایه شايستگي بانوان ورزشکار این شهر در فوتسال بانوان خوزستان خواهیم بود.

ورزش حمیدیه در حال رشد و شکوفایی

هیات فوتبال شهرستان حمیدیه در ادامه اجرای هدفگذاری و تقویم ورزشی خود این بار با همکاری بی دریغ هیات فوتبال خوزستان و همراهی و حمایت همه جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان و فرماندار، میزبان کلاس دانش افزایی مربیگری فوتبال وتکریم پیشکسوتان شاخص فوتبال حمیدیه بود.

 در کلاس دانش افزایی، ۳۵ نفر از مربیان واجد شرايط برای افزایش دانستنی ها و آشنایی با علم روز فوتبال دنیا حضور داشتند و دو مدرس بین المللی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال، استادان (حسن سالمی و فریدون حردانی) تازه ترین بخش های مربیگری فوتبال دنیا را به مدت ۱۴۵ دقیقه آموزش دادند.

ورزش حمیدیه در حال رشد و شکوفایی

 هم چنین در حاشیه کلاس دانش افزایی مربیگری- که به همت هیات فوتبال حمیدیه و همراهی رییس اداره ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان حمیدیه و با حضورجمعی از پیشکسوتان شاخص فوتبال خوزستان از جمله لفته سه برادران، کریم بوستانی، حسن سالمی، فریدن حردانی و سیاوش بختیاری زاده به همراه دست اندکاران کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان برگزار شد- از تلاش‌های چند دهه "کریم مروانی" پیشکسوت ارزنده  و شاخص فوتبال حمیدیه در آیین با شکوهی قدردانی شد.

 در آیین قدردانی از پیشکسوتان شاخص فوتبال، فرماندار شهرستان حمیدیه در سخنانی از بانیان کلاس دانش افزایی مربیگری و قدردانی از پیشکسوتان شاخص فوتبال و حضور پیشکسوتان ورزش استان در شهرستان حمیدیه تشکر کرد و گفت: پیشکسوتان ورزش الگوی نسل جوان هستند و تکریم از آنان یعنی حفظ حرمت و یاد کردن از بزرگان است. پیشنهاد می کنم در آیین قدردانی و تکریم از پیشکسوتان ورزش حتما نسل جوان به ویژه از مدارس فوتبال دعوت شود تا با سجایای حرمت و منزلت و ارزش های اخلاقی ورزش آشنا شوند.

ورزش حمیدیه در حال رشد و شکوفایی

"نادر عمید زاده" افزود: به عنوان یک فرزند خوزستان که اینک خادم مردم هستم در مسیر رشد و شکوفایی ورزش حمیدیه و تکریم از منزلت پیشکسوتان ورزش، آماده همکاری هستم. ورزش حمیدیه و ورزشکاران دختر و پسر این شهر شایسته کسب موفقیت های ورزشی هستند. باید برای این بزرگواران زیر ساخت‌های لازم را فراهم کنیم. بنده تا روزی که خادم این مردم نجیب و نجیب زاده هستم تلاش خواهم کرد از ورزش و نشاط جمعی مردم حمایت کنم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید