امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 لحظه به لحظه با موج خبری سپاهان– الاتحاد

با خروج اتوبوس تیم‌های الاتحاد و سپاهان از ورزشگاه نقش جهان، بازی این دو تیم رسما لغو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش و در حالی که قرار بود دو تیم سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند، همه چیز ناگهان تغییر کرد. ابتدا تیم عربستانی برای گرم‌کردن پیش از بازی وارد ورزشگاه نشد و سپس در حالی که ساعت شروع بازی هم سپری شد، خبر آمد که بازیکنان الاتحاد در حال ترک ورزشگاه هستند.

در همین حال بازیکنان سپاهان وارد ورزشگاه شدند و به سمت تماشاگران رفتند تا در میان بهت و حیرت هواداران سپاهان، از حضور آنها تقدیر کرده و به سوی رختکن و سپس اتوبوس خود بروند. این اعلام غیر رسمی خبر لغو بازی بود که با خروج دسته‌‌جمعی هواداران از ورزشگاه همراه شد.

این در حالی است که از زمان تاخیر در ورود بازیکنان الاتحاد به زمین، شایعات زیادی از سوی رسانه‌های ایرانی و عربستانی منتشر شد و حالا با لغو بازی این وضعیت تبدیل به یک موج‌خبری جدی و همه‌گیر شده است.

تحریریه "ورزش سه" اخبار اختصاصی و همچنین سایر شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد این رویداد بزرگ و ویژه را به صورت لحظه به لحظه پوشش داد.

11 مهر 1402 ساعت 00:11

مدیرعامل باشگاه سپاهان در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که پول بلیت هواداران این تیم که به ورزشگاه آمده بودند، به حساب آنها برمی‌گردد.

10 مهر 1402 ساعت 23:46

روزنامه الریاضیه در گزارشی مدعی شد که ناظر بازی در تماس با مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو بازی گرفته و باید تا دو ساعت بعد از این بازی، گزارش نهایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

10 مهر 1402 ساعت 22:49

بخشی از بیانیه سپاهان در مورد اتفاقات بازی الاتحاد: در جلسه هماهنگی مسابقه در روز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ صبح نیز ورزشگاه نقش جهان برای آخرین بار برای برگزاری مسابقه تایید و مجوز برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه صادر شد. (مشروح بیانیه را اینجا بخوانید)

10 مهر 1402 ساعت 22:42

پرواز تیم الاتحاد دقایقی پیش اصفهان را به مقصد جده ترک کرد. البته الاتحادی‌ها هنوز در آسمان ایران به سر میبرند.

آخرین خبر از وضعیت کاروان الاتحاد: تیم الاتحاد بلافاصله در همان استانداردی که وارد شد و مورد استقبال قرار گرفتند، مورد بدرقه قرار گرفتند و به فرودگاه اصفهان تشریف بردند و از گیت کنترل پاسپورت هم رد شدند و این آخرین خبری است که داریم و منتظر حضور هواپیمای شان هستند. ما هم مستندات را ارائه خواهیم کرد که این ورزشگاه با همین شکل و شمایل مورد استفاده قرار بوده و هیچ نکته‌ای بر آن مطرح نبوده است.

10 مهر 1402 ساعت 22:20

مدیرعامل سپاهان درباره درخواست الاتحاد: در نزدیکی مسابقه مواردی از سوی ناظر اعلام شد که از طرف باشگاه الاتحاد مطالبه شده بود. چنین چیزهایی خارج از مسائل ورزشی بود و برخلاف اصولی است که همه‌جا مطرح بوده. روز گذشته این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفت و جلسه هماهنگی برگزار شد اما ما یک مرتبه دیدیم این تیم اقدام به خروج از ورزشگاه کردند و داوران هم بازی را نیمه کاره اعلام کردند. ما هم شکایت مان را از الاتحاد عربستان به ای اف سی با مستندات ارائه خواهیم داد.

10 مهر 1402 ساعت 22:18

محمدرضا ساکت: ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان بیش از 2.5 سال است که مورد تائید نمایندگان فیفا، ای اف سی، مجوز حرفه‌ای، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار گرفته و با همین شکل و شمایلی که امروز شاهدش بودند، میزبان ده‌ها و صدها مسابقه بود. در صورت جلسه روز قبل از بازی هم هیچ نکته‌ای را شاهد نیستید.

باشگاه الهلال با انتشار تصویری از تمرین در ورزشگاه آزادی، تلویحا شایعه سفر به ریاض و عدم برگزاری بازی با نساجی را تکذیب کرد.

باشگاه نساجی اعلام می‌کند: صادق درودگر هیچ گونه اظهار نظری در مورد مسابقه اصفهان انجام نداده و هرگونه نقل قول از سوی ایشان در این زمینه تکذیب می‌شود. پیش از این برخی از خبرنگاران از قول درودگر نوشته بودند که «بازی فردا (الهلال - نساجی) انجام نمی‌شود».

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید