امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان به کار خود پایان داد

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان با تجلیل از ۶ گروه شرکت کننده در این جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مسئولان استانی،هنرمندان و علاقه مندان به هنرموسیقی به کار خود پایان داد.

به گزارش وب سایت حبیب خبر، دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان در این آیین که شامگاه چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار آفتاب اهواز برگزار شد،اظهار کرد: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری جشنواره از ۲۴ تا ۳۰ بهمن به ۲۷ تا ۳۰ این ماه و محدود شدن برنامه ها، ۶ گروه محلی و ۲ خواننده پاپ در این جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.

فریدون وزیری افزود: در دو سالی که دبیری جشنواره موسیقی فجر استان را به عهده داشتم،هدفم همدلی و دورهم جمع کردن هنرمندان موسیقی استان بود.

وی ادامه داد: جشنواره امسال با همه کم و کاستی هایش گذشت و جا دارد از هیات مدیره انجمن موسیقی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،معاونت هنری این اداره کل و گروه های محلی شرکت کننده در جشنواره تشکر می کنم.

پخش تیزر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان، اجرای موسیقی توسط حمیدرضا خجندی،دونوازی سنتور و تنبک توسط آقایان محمد عزیزی و بابک طالب زاده و گروه آرشه به سرپرستی فرشید قلاوند از هنرمندان عرصه موسیقی خوزستان از جمله برنامه های آییین اختتامیه جشنواره بود. 

در این مراسم از گروه های "آرشه" به سرپرستی فرشید قلاوند از اندیمشک،"سپهر" به سرپرستی مرتضی شنبه زاده از شوشتر، " گیتار کلاسیک چهارفصل" به سرپرستی وحید وحیدپور و فریدون وزیری،"لوریان" به سرپرستی محسن عساکره از ماهشهر،"الغدیر" به سرپرستی احمد بیت سیاح از اهواز،"تاریشا" به سرپرستی علی حسین لجمی اورک، ۶ گروه شرکت کننده در بخش سنتی و محلی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان تجلیل شد.

همچنین از رضا علیجانی سرپرست روابط عمومی شهرداری اهواز از حامیان برگزاری این جشنواره تقدیر شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید