امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اداره کل فرهنگ خوزستان چه می کند؟

در هفته هنر انقلاب  اسلامی، آفتاب دو تن از هنرمندان خوزستان در سینه دو دستگاه فرهنگی و هنری تابید.

به گزارش حبیب خبر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رییس حوزه هنری و شماری از کنشگران فرهنگی با "علی زارعی رضایی" از شاعران آیینی و "مصطفی نیک پی" از پیشکسوتان عرصه موسیقی دیدار کردند.

اداره کل فرهنگ خوزستان چه می کند؟

در این دیدار "محمد شهباز گهروئی" با شادباش هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب را سرمایه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور هنرمندان متعهد از برکات توجه به هنر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که توانستند به عنوان سفیران فرهنگی ایران اسلامی ارزش‌های ایرانی اسلامی و انقلابی را به دنیا نشان دهند.

همچنین مدیر کل فرهنگ خوزستان در سخنانی هنر انقلاب را هنری متعهد دانست و افزود: امروز وظیفه هر هنرمند، تعهد و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید این رسالت را به‌ عنوان وظیفه خود ادا کند.

به گفته "مجید منادی"، بی شک با نگاه اعتقادی هنرمندان، آثار هنری متعهد و بر اساس ارزش های جامعه تولید می شود.

*****

در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

دبیرخانه رویدادهای راهبردی راه اندازی شد

دبیرخانه رویدادهای راهبردی راه اندازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی دبیرخانه رویدادهای راهبردی خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" گفت: با توجه به برنامه های ویژه و راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه عدالت فرهنگی و تحول آفرینی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و نیز ضرورت برنامه ریزی برای اولویت های نخست کشور و استان و همچنین استفاده و خدمت رسانی به تمامی شهرستان ها و مناطق استان پهناور خوزستان نیاز به شورایی احساس می‌شد.

او افزود: همچنین برای دوری از اقدامات کلیشه ای و برخی تکرارها، نیاز به یک شورا برای هم اندیشی و برنامه ریزی بود که ساختاری مردمی از فعالان دغدغه مند، انقلابی وتوانمند خوزستان در کنار معاونت‌ها و  مجموعه های تخصصی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: به عنوان حلقه های میانی که بتوانند ضمن تولید فکر و اندیشه، کمک کننده و دستیار و همراه ما باشند، شماری از فعالان مردمی و انقلابی که دارای ظرفیت های فرهنگی، تجربه و ایده های خوب هستند در کنار ما در این دبیرخانه هستند.

او افزود: "حجت الاسلام عباسی اصل" در این باره قبول زحمت کردند و مسوولیت دبیری این دبیرخانه را برعهده گرفت که امید است با عنایت پروردگار و همت و برنامه ریزی در انجام وظایف موفق باشند.

*****

گمارش دبیر جشنواره بین المللی تیاتر عربی خوزستان

گمارش دبیر جشنواره بین المللی تیاتر عربی خوزستان

 "مجید منادی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حکمی دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی تیاتر عربی خوزستان را به کار گمارد.

به گزارش حبیب حبر، "توفیق سواری" کار خود را در این اداره کل و در بخش جشنواره بین المللی تیاتر عربی خوزستان آغاز کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید