امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

محمد یاقوت پور

 رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از هنرمندان و دست اندرکاران همایش ملی تیاتر خیابانی راهیان نور قدردانی کرد.

 به گزارش حبیب خبر، در پیام "محمد یاقوت پور" آمده است:

 "بار دیگر هنرمندان تیاتر کشور ایثارگرانه در راهیان نور هنرنمایی کردند

۱۵ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مسیر کاروان های راهیان نور رنگ هنر ارزشی گرفته بود و خالق لحظه‌های ناب هنری شدند.

 ۱۱ گروه نمایشی از استان‌های مختلف کشور در شش یادمان دفاع مقدس همچون شلمچه، فتح المبین، دهلاویه، نهر خین، موزه جنگ خرمشهر و گلزار شهدای هویزه تلاش کردند تا خالق لحظه‌های ناب ارزش‌های انسانی باشند.

  هنرمندانی که در ششمین همایش ملی تیاتر خیابانی راهیان نور حضور داشتند که متعهد به حقیقت و ارزش‌های دفاع مقدس بودند و عاشقانه و بدون چشم داشت به راهیان نور پیوستند تا خدمتی هنری به زایران داشته باشند. 

 بر خود لازم م دانم که از دبیر محترم ستاد مرکزی راهیان نور و معاون فرهنگی آن مجموعه که همت گماردند تا این رویداد حرفه‌ای و هنری در راهیان نور رقم بخورد و همچنین از مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و سایر مجموعه‌ها و اهالی رسانه سپاس و قدردانی ویژه داشته باشم.

همچنین از مصطفی بوعذار هنرمند متعهدتیاتر خوزستان و دبیر این همایش ملی که نخستین چراغ اجرای تیاتر خیابانی در راهیان نور را به همراه گروهش در دهه ۷۰ آغاز کرده است و امروز به عنوان دبیر همایش ملی تیاتر خیابانی راهیان نور  تلاش می کند تا چراغ این رویداد کم فروغ نشود تشکر ویژه داشته باشم.

از سوی دیگر از هنرمندان استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، گیلان، تهران، لرستان، یزد و خوزستان- که در پایتخت دفاع مقدس خوزستان حماسه هنری آفریدند- پاک دلانه سپاسگزارم."

محمد یاقوت پور

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید