امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

"علی‌اصغر شادروان"، فیلم‌ساز خوزستانی، دو پروژه فیلم بلند سینمایی با نام‌های "باغ گل سرخ" و "آن زن از باران آمد" را به پایان رساند.

این دو فیلم به هیچ دستگاهی وابسته نیستند و به صورت مستقل با سرمایه شخصی علی‌اصغر شادروان و امکانات استانی تولید شده‌اند.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، این دو فیلم برای شرکت در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ارسال شده‌اند. شادروان چندین فیلم بلند و سینمایی با نام‌های "تیرباران"،" پاتک"، "بحران" و "جدال بزرگ" را در پرونده کاری خود دارد.

فیلم "باغ گل سرخ" قصه تلاش است؛ داوود جوان روستایی با تلاش پلکان ترقی را طی می‌کند. رقیبان با راه‌های مختلف تلاش می‌کنند زندگی سالم او را از هم بپاشند.

فیلم "آن زن از باران آمد" قصه کلک زدن‌ها و دوز و کلک‌هاست در فضایی معمایی و لحظه به لحظه برای رسیدن به این کلاف سردرگم تماشاچی را وادار به همراهی قصه می‌کند.

*عوامل فیلم "باغ گل سرخ":

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: علی‌اصغر شادروان، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان قلی‌پور، تصویربردار: مهرداد اصفهان‌پور، تدوین: خالقی، منشی صحنه : فاطمه کافتری، مدیر تولید: حامد امیری، مدیر تدارکات: محمدرضا رکنی، بازیگران اصلی: رضا حیاتی، اصغر حیدری، سرور رضایی.

*عوامل فیلم" آن زن از باران آمد":

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: علی‌اصغر شادروان، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان قلی‌پور، تصویربردار: اسفندیار خویشکار، صدابردار: امین نظروندشوشتری، تدوین: ایمان قلی‌پور، مدیر تولید: کوروش حاجتی‌نژاد، بازیگران اصلی‌: آرزو نوریمیسا، ناصر آل‌خمیس، آزاده جدیدی، اسحاق علیدادی، محمد حردانی، اسماعیل جوان و بازیگر خردسال نازنین آکده.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید