امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

محمود بهرامی- نویسنده و کارگردان خوزستانی

آفتاب کودک

 نمایش کودک "تولد جنگلی" با طراحی و کارگردانی "محمود بهرامی" کاری از موسسه قرهنگی هنری نقش خیال ماندگار در تالار شهر به روی صحنه رفت و به طور موقت به کار خود پایان داد.

 به گزارش پنجم آذرماه ۱۴۰۲ حبیب خبر، این نمایش به اتفاق هایی در یک جنگل می‌پردازد که در آن یک کرم ابریشم به پروانه تبدیل می‌شود و اهالی جنگل را به چالش کشاند!

 نمایش کودک "تولد جنگلی"حاوی مطالبی شاد و آموزنده به همراه موسیقی های جذاب و مناسبی بود.

 ماجرای جالبی که در اجرای این نمایش رخ داد تولد یکی از  تماشاگران کودک بود که این بازیگران تولدی مشترک برگزار کردند که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 در این نمایش پیام های آموزش شهروندی به صورت نمایش، موسیقی، بازیگری و مشارکت مخاطبان منتقل  ‌شد.

  نمایش تولد جنگلی از ۲۷ آبان تا ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ در تالار شهر اهواز به روی صحنه رفت.

آفتاب کودک (تولد جنگلی) باز هم می تابد!

در آیین پایانی این نمایش- که استاد "غلامعلی طاهری" نویسنده و طنزپرداز، حبیب اله بهرامی بیرگانی پیشکسوت رسانه حضور داشتند- استاد "رامین بندری" خواننده خوش صدای خوزستانی ترانه ای خواند که مورد استقبال کودکان و نوجوانان حاضر در تالار قرار گرفت.

استاد "محمود بهرامی" طراح و کارگردان نمایش تولد جنگلی در پایان نمایش با اهدای گلدان های گل وگیاه آپارتمانی از میهمانان تشکر و قدردانی کرد.

* عوامل این نمایش عبارت بودند از:

آفتاب کودک

* بازیگران: مینو موسوی- حسین جادری- پارسا بهرامی- فراس دلفیه نژاد- محمد مهدی بختیار-رقیه غلام پور- آتنا بغلانی- امیر علی فرجی- رها ناظری- سجاد اعرابی- مریم موسوی- حدیث غبیشاوی-زینب حیدری- ابوالفضل مجدمی- رها یزدان پاک- نیروانا رشیدی- محمد داراب پور- سوتیام  داراب پور و ستایش داراب پور

(طراح صحنه)  سعید عبدالهی- (طراح پوستر و بروشور ) سینا رضایی- (آهنگساز) امیدبهارستانی.

* باتشکر از:

تدارکات: میلاد دریس- حسین سیاحی- محمدعلی رمضانی- مجتبی شیخی (پاچینی شیراز)-جواد امینی- چاپ ساحل- مصطفی قنبری- باغ گل کیانپارس- معاونت فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری اهواز- انجمن هنرهای نمایشی اهواز و مدیریت فرهنگسرای فردوس و تالار شهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید