امروز:
جمعه - 15 تير - 1403
ساعت :

برگزاری نخستین محفل ادبی پردیس در اهواز

محفل ادبی پردیس با حضور جمعی‌از شاعران و دانشجویان در کتابخانه شهید علی هاشمی افتتاح شد.

به گزارش حبیب خبر، دبیر محفل ادبی پردیس گفت: با توجه به جمعیت و ظرفیت‌هایی که این منطقه از لحاظ مجاورت با دانشگاه‌های اهواز دارد ضرورت تشکیل یک محفل ادبی برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوان وجود داشت.

حسین بازپور افزود: کمبود امکانات فرهنگی و نبود جلسات ادبی در این منطقه باعث شد به فکر تاسیس محفل ادبی پردیس باشیم. امید داریم این محفل به محیطی امن برای علاقه‌مندان به شعر تبدیل شود.  

این شاعر و نویسنده خاطرنشان کرد: بی‌تردید در جلسات آتی از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و دانشجویان بهره خواهیم برد و جلسات مشترکی را برگزار خواهیم کرد. در نظر داریم اشعار منتخب شاعران محفل ادبی پردیس را در کتابی جمع‌آوری کنیم و قطعا از استعدادهای ادبی حمایت خواهیم کرد.

بازپور یادآور شد: شاعران و نویسندگان مختلفی را برای مناسبات آینده برنامه‌های محفل ادبی پردیس دعوت خواهیم کرد که شاعران بتوانند از تجربیات استادان بهره ببرند.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: محیط امن کتابخانه، جای مناسبی برای گسترش فرهنگ و هنر است و ما این ضرورت را درک کردیم که با تاسیس محفل ادبی پردیس خدمتی به اهالی این منطقه داشته باشیم.

دبیر محفل ادبی پردیس در پایان گفت: نشست‌های این محفل ادبی، هر دوشنبه در کتابخانه عمومی شهیدعلی هاشمی برگزار می‌شود و حضور تمامی شاعران، نویسندگان، دانشجویان و علاقه‌مندان به شعر و ادب بلامانع است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید